۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۷
تمام مراکز معاینه فنی تهران فردا جمعه فعال هستند

تمام مراکز معاینه فنی تهران فردا جمعه فعال هستند

مدیر عامل ستاد معاینه فنی تهران گفت: در روز جمعه ۱۵ دی ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران به صورت فوق العاده از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ فعال هستند.

به گزارش بازار، شادی مالکی درباره فعالیت مراکز معاینه فنی شهر تهران به صورت فوق العاده در روز جمعه تصریح کرد: باتوجه به اینکه فعالیت مراکز معاینه فنی در چند روز اخیر با مشکلاتی روبرو بود، برای جبران این موضوع و امکان تسریع در انجام معاینه فنی خودروهایی که اعتبار گواهی معاینه فنی آن‌ها اتمام یافته است در روز جمعه ۱۵ دی ماه مراکز بیهقی و شهید آبشناسان به صورت شبانه روزی و کلیه مراکز معاینه فنی شهر تهران به صورت فوق العاده از ساعت ۷ صبح الی ۱۴ آماده ارائه خدمات به مراجعان هستند.

مالکی با اشاره به فعالیت برخی از مراکز معاینه فنی در تمام ایام تعطیل سال افزود: روزهای تعطیل به علت آنکه شهروندان زمان بیشتری برای مراجعه به مراکز دارند، تلاش شده در سایر ایام تعطیلات رسمی نیز تعدادی از مراکز منتخب شهر تهران فعالیت کنند.

وی گفت: شهروندان می‌توانند جهت اطلاع از این مراکز و ساعت کاری آن‌ها به سایت ستاد معاینه فنی خودروهای تهران به آدرس inspection.tehran.ir مراجعه کنند.

کد خبر: ۲۶۵٬۸۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha