۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۶
به محض دریافت مجوز ورود به عربستان، سفر عمره را آغاز می‌کنیم
سخنگوی ایران ایر:

به محض دریافت مجوز ورود به عربستان، سفر عمره را آغاز می‌کنیم

­سخنگوی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران (ایران ایر) گفت: به محض دریافت مجوز ورود هواپیماهای ایرانی به آسمان عربستان، آماده از سرگیری سفرهای عمره مفرده هستیم.

به گزارش بازار، حسام قربانعلی با اشاره به اینکه روز گذشته و پیش از انجام اولین پرواز عمره مفرده از فرودگاه امام خمینی به مقصد عربستان، این پرواز انجام نشد افزود: پروازها لغو یا ابطال نشده و این آمادگی در سازمان هواپیمایی کشوری، شرکت هما و فرودگاه‌های کشور وجود دارد که به محض اخذ مجوز ورود به آسمان عربستان، پروازها انجام شود.

مدیرکل روابط عمومی هما افزود: مجوز ورود به فضای کشور عربستان سعودی در ایام به غیر از حج تمتع پیچیدگی‌ها و شرایط خاص و ویژه‌ای دارد و ما زیرساخت‌های تخصصی و فنی را آماده کرده ایم و هیچ مشکلی از این بابت نداریم.

وی افزود: بر خلاف برخی گفته ها، موضوعاتی، چون ضمانت نامه یا انتقال پول وجود ندارد و شرایط کنونی، پیچیدگی‌های خاص خود را دارد که در حال رفع و رجوع آن هستیم و با توجه به اینکه اگر این پروازها لغو شوند، عمره گذاران و حجاج سال آینده بیش از همه متضرر خواهند شد، از رسانه‌ها تقاضا می‌کنم از درج اخبار غیر رسمی و گمانه زنی‌ها برای جلوگیری از ملتهب شدن فضای بین دو کشور پرهیز کنند.

به گفته سخنگوی ایران ایر، به محض دریافت مجوز، پروازها برای انتقال حداقل ۳۰ هزار زائر ایرانی از ۱۱ فرودگاه کشور به عربستان از سر گرفته خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۵۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha