۱۴ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
زنجان اولین طرح کلید به کلید د کشور را اجرا کرد
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

زنجان اولین طرح کلید به کلید د کشور را اجرا کرد

زنجان- اسماعیلی، مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد.

اصغر اسماعیلی در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به استان زنجان، طرح کلید به کلید در زنجان اجرا شد، گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا شد و واحدهای مسکونی که در بخش‌ های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جا به‌ جا می‌ شوند.

وی بیان داشت: افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌ دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه در کوی زیتون و سایت های دیگر طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود، گفت: بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌ بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

اسماعیلی تاکید کرد: واحدهای نهضت ملی مسکن برای جا به‌ جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه ها دیده شده و براساس زمان‌ بندی که انجام گرفته جا به جا می‌ شوند.

وی گفت: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جا به جا می شوند و بر اساس این طرح چهار خانواده از ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

کد خبر: ۲۶۵٬۷۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • روح اله IR ۲۳:۵۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۲
      0 0
      سلام پس بقیه اهالی کی جابجامیشوند.ممنون.