۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۹
به‌محض صدور مجوز از سوی عربستان، پروازهای حج عمره آغاز می‌شود
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

به‌محض صدور مجوز از سوی عربستان، پروازهای حج عمره آغاز می‌شود

معاون وزیر راه و شهرسازی و رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: به‌محض صدور مجوز از سوی سازمان هواپیمایی کشوری عربستان، پروازهای حج عمره آغاز خواهد شد.

به گزارش بازار، محمد محمدی‌بخش درباره تعلیق پروازهای حج عمره اظهار داشت: در واقع همه اقدامات و هماهنگی‌های لازم در این زمینه انجام شده است، اما صدور مجوز نهایی که باید بین سازمان‌های هواپیمایی دو کشور اتفاق بیفتد انجام نشده است.

وی با تاکید بر اینکه هیچ مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد، بیان‌داشت: بسیاری از این مجوزها لحظه‌آخری صادر می‌شود و همچنان در حال رایزنی و پیگیری برای این موضوع هستیم.

معاون وزیر راه و شهرسازی، همچنین مطرح بودن هرگونه مشکل مالی در این خصوص را رد کرد و ادامه‌داد: به‌محض صدور مجوز از سوی عربستانی‌ها، پروازها به مقصد سرزمین وحی آغاز خواهد شد و پس از تعیین‌تکلیف پروازهای هواپیمای جمهوری اسلامی ایران، پرواز شرکت هواپیمایی «معراج» نیز در دستور کار قرار خواهد گرفت.

وی در خاتمه با بیان اینکه هیچ اطلاعی از زمان صدور مجوز از سوی سعودی‌ها نداریم، تاکید کرد:‌ این موضوع مربوط‌ به سازمان هواپیمایی کشوری عربستان است که پیگیری‌های ما در این زمینه همچنان ادامه دارد.

کد خبر: ۲۶۵٬۶۴۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha