۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۷
۲۴ طرح راهداری زنجان افتتاح می‌ شود
مدیرکل راهداری زنجان:

۲۴ طرح راهداری زنجان افتتاح می‌ شود

زنجان- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان زنجان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۴ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راهداری زنجان، جعفر قزوینیان گفت: همزمان با دور دوم سفر رئیس جمهور به این استان ۲۴ طرح راهداری با اعتباری بالغ بر ۱۳ هزار میلیارد ریال افتتاح می‌ شود.

وی ابراز کرد: همزمان با این سفر، روکش آسفالت راه‌ های شریانی و اصلی استان به طول ۱۵۱ کیلومتر افتتاح می شود و همچنین روکش آسفالت راه‌ ۱۴ روستای استان شامل شهرستان‌ های ماه‌ نشان، ایجرود، خدابنده، ابهر، زنجان، طارم و سلطانیه در این سفر افتتاح می شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان گفت: مجموع روکش آسفالت راه‌ های روستایی انجام شده ۲۸۲ کیلومتر است که در این میان روکش آسفالت راه حصار- کرسف - شهید چمنی و روستای دولت‌ آباد در حال انجام بوده و به طور کامل به اتمام نرسیده است.

قزوینیان افزود: آسفالت و اجرای بلوک مفصلی پنج روستای دیگر نیز از پروژه‌ های قابل افتتاح راهداری استان است که مجموعا ۱۵ کیلومتر طول مسیر این پروژه‌ هاست.

وی بهسازی و ساخت راه های روستایی به طول ۱۵.۴ کیلومتر، احداث ساختمان های راهداری و نمازخانه به تعداد سه مورد را از دیگر پروژه های قابل افتتاح در این سفر ذکر کرد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان زنجان بیان داشت: پروژه های ایمن سازی محورهای سطح استان شامل نصب بلوک مفصلی، گاردریل و روشنایی نقاط پر تصادف نیز در این سفر افتتاح خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha