۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۲۱
یک واحد تولید فولاد در سفر رییس جمهور به زنجان احیا می‌شود
رئیس سازمان صمت زنجان:

یک واحد تولید فولاد در سفر رییس جمهور به زنجان احیا می‌شود

زنجان- رئیس سازمان صمت زنجان گفت: یک واحد تولید فولاد باسرمایه گذاری خارجی ۲۰۰ میلیون دلاری که چند سال راکد مانده بود، در سفر رییس جمهور به این استان به مدار فعالیت باز می‌گردد.

به گزارش بازار و به نقل از سازمان صنعت،معدن و تجارت زنجان، مجید گلشنی فرد گفت: این واحد تولیدی در شهرستان ایجرود واقع است و ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰ هزار تن کنسانتره آهن، ۲۵۰ هزار تن آگلومره، ۲۵۰ هزار تن فروسیلیکو منگنز و ۸۰۰ هزار تن شمش چدن را دارد.

وی افزود: این واحد با سرمایه گذاری ۲۰۰ میلیون دلاری که با محاسبه امروز نزدیک ۱۰۰ هزار میلیارد ریال می‌شود، در چند سال گذشته به دلیل مشکلات حقوقی غیر فعال شده بود ولی از سال گذشته با انجام برخی حمایت‌ها، دوباره به مدار فعالیت بازگشت و فازهای اول و دوم آن راه اندازی شد و تا پایان سال قرار است فاز سوم آن نیز راه اندازی شود.

رئیس سازمان نعت،معدن و تجارت زنجان گفت: مطابق برنامه اعلام شده فاز چهار این مجموعه تولیدی نیز تا اواسط سال آینده تکمیل می‌شود.

گلشنی فردگفت: یکی از دلایل وقفه در فعالیت این شرکت مشکلات زیست محیطی بوده است که پس از تغییر مدیریت آن، این شرکت با جدیت به دنبال رفع دغدغه تمامی دستگاه‌ها و نهادهای ناظر از جمله اداره کل حفاظت محیط زیست استان و تأمین تمامی الزامات زیست محیطی است و در این راستا مقرر شده تا گزارش ماهانه را به مراجع ذیصلاح ارائه کند.

کد خبر: ۲۶۵٬۵۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمد IR ۱۷:۰۸ - ۱۴۰۲/۱۰/۱۹
      0 0
      دیگه بهتراین نداریم جمعیت منظورشود.