۱۳ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۵۸
بهره وری فولادمبارکه در تولید محصولات گرم فولادی ۲ برابر سایر تولیدکنندگان
معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه مطرح کرد؛

بهره وری فولادمبارکه در تولید محصولات گرم فولادی ۲ برابر سایر تولیدکنندگان

اصفهان - حیدری؛ معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه گفت: بهره وری این شرکت در تولید محصولات گرم فولادی بیش از دو برابر دیگر تولیدکنندگان کشور و تنها دارنده زنجیره کامل تولید محصولات فولادی کشور است.

به گزارش بازار، رضا حیدری با اشاره به اینکه بهره وری فولادمبارکه در تولید محصولات گرم فولادی بیش از دو برابر دیگر تولیدکنندگان کشور است، به بهره وری تولیدکنندگان محصولات گرم فولادی در ایران اشاره و اظهار کرد: شرکت فولادمبارکه اصفهان، ۹۷ درصد و سایر تولیدکنندگان ۴۰ درصد در این زمینه بهره وری داشته اند.

وی با اشاره به مصرف کنندگان محصولات گرم فولادمبارکه بیان کرد: صنایع نوردکار، پروفیل و ساختمانی، حمل و نقل و قطعه سازان و صنایع لوله سازی و انتقال سیالات از مهم ترین این مصرف کنندگان هستند.

بهره وری فولادمبارکه در تولید محصولات گرم فولادی ۲ برابر سایر تولیدکنندگان

معاون فروش و بازاریابی فولادمبارکه کنار گذاشتن روش های دستوری را برای بهینه سازی مدیریت و کنترل بازار فولاد کشور ضروری دانست و بیان کرد: مدیریت بازار، افزایش تولید با بالابردن بهره وری و کنار گذاشتن محدودیت های بازدارنده از دیگر موارد مهم تاثیرگذار در این ارتباط است.

وی بابیان اینکه بررسی و تحلیل همیشگی نیاز مصرف کنندگان و رصد میزان مصرف و تقاضای بازار استراتژی های مهم و راهبردی تولید در فولادمبارکه است، بیان کرد: تولیدکنندگان فولاد کشور باید مواردی مانند بهره گیری از مهارتهای تحلیل داده، استفاده از ظرفیتهای خاموش تولید، عرضه محصولات در بورس کالا به میزان کافی و صادرات مازاد محصولات به بازارهای جهانی را مدنظر قرار دهند.

کد خبر: ۲۶۵٬۳۹۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha