۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۹
ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان ۱۳ دی تعطیل شدند

ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان ۱۳ دی تعطیل شدند

مدیرکل روابط‌ عمومی استانداری کرمان از تعطیلی ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان در روز ۱۳ دی ماه همزمان با سالروز شهادت حاج‌ قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش بازار، مجتبی اسدی‌زاده افزود: این تعطیلی تنها شامل ادارات و مراکز آموزشی شهر کرمان است و دیگر شهرها و شهرستان های استان تعطیل نخواهند بود.

وی عنوان کرد: تمامی دستگاه‌ها اجرایی، مراکز و نهادهای خدمات‌رسان از جمله مراکز درمانی به منظور ارائه خدمات شایسته به زائران مزار مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی دایر هستند.

اسدی‌زاده عنوان‌کرد: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید برای هماهنگی و خدمات‌رسانی در مجموعه حضور داشته باشند.

صبحگاه جمعه ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ سردار قاسم سلیمانی در حمله تروریستی آمریکایی‌ها در فرودگاه بغداد به شهادت رسید. در این حمله برخی همراهان شهید سلیمانی، ابومهدی المهندس قائم مقام بسیج مردمی عراق (الحشد الشعبی) و شمار دیگری از رزمندگان عراقی نیز به شهادت رسیدند. حمله تروریستی فوق درحالی به دستور مستقیم دونالد ترامپ رییس جمهور وقت آمریکا متحده در خاک کشور دیگری صورت گرفت که شهید سلیمانی در کسوت فرمانده سپاه قدس در سفری رسمی به عراق سفر کرده و مهمان مسئولان آن کشور بود.

مراسم چهارمین سالگرد شهادت سردار سلیمانی از امروز ۱۲ دی شروع شده و تا ۱۸ ماه جاری ادامه دارد که از آن به عنوان هفته مقاومت یاد می شود.

کد خبر: ۲۶۵٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha