۱۲ دی ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۶
روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شد
مدیر کل راه و شهرسازی زنجان:

روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شد

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان با بیان اینکه روند انتقال تعدادی از ساکنین منطقه کوی فلسطین آغاز شد، گفت: ساکنین کوی فلسطین همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد و در این راستا مطالعات اجتماعی اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان انجام گرفت.

وی اظهار کرد: خوشبختانه با پیگیری و تلاش استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی قرار گرفتند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، با بیان اینکه بعد از سفر رئیس جمهور به استان طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مهم اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان قرار گرفت، گفت: خوشبختانه با هماهنگی های انجام گرفته چهار خانواده از ساکنین کوی فلسطین به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده شدند.

اسماعیلی، با بیان اینکه همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، ساکنین کوی فلسطین براساس اولویت در چند مرحله جا به جایی انجام می شوند، گفت: در زون سوم ۶۳ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خرداد ماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

وی، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت اول برای جا به جایی هستند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: ۱۳۰ واحد مسکونی در منطقه کوی فلسطین وجود دارد که این تعداد در سه فاز براساس برنامه ریزی جا به جا خواهند شد.

کد خبر: ۲۶۵٬۲۶۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha