۱۱ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۱۵
مازندران نیازمند اسکله های مدرن دریایی است
استاندار مازندران:

مازندران نیازمند اسکله های مدرن دریایی است

ساری- حسینی پور، ایجاد اسکله های مدرن دریایی را برای توسعه اقتصاد دریاپایه از نیازهای اساسی استان بیان کرد.

سید محمودحسینی پور در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با اشاره به راه اندازی کارخانه تولید شناورهای تفریحی در استان افزود: این کارخانه در حوزه گردشگری، شیلات، تفریحات آبی در شهرک ها و منازل فعالیت می کند.

وی با عنوان این که یکی از نیازهای بسیار اساسی استان مازندران تجهیزات دریایی است، گفت: نبود تجهیزات مناسب از گلایه های صیادان در استان به شمار می رود و صیادان به سبک سنتی و قدیمی فعالیت می کنند که ضعف است.

استاندار مازندران خواستار بهره گیری از تکنولوژی های دانش بنیان در عرصه صید و صیادی شد و آن را سبب ارتقای امنیت شغلی، کمیت و کیفیت کارها دانست و گفت: نیازمند استفاده از تجهیزات مدرن در حوزه صیادی و شیلات هستیم.

حسینی پور ایجاد اسکله های مدرن دریایی را نیاز استان بیان کرد و گفت: همچنین تولید شناورهای متناسب با شرایط جوی دریای خزر از دیگر نیازهای مردم استان است زیرا سالانه میلیون ها مسافر به استان سفر می کنند و در تفریحات دریایی بسیار ضعیف هستیم.

وی با اشاره به ابلاغ سیاست های اقتصاد دریاپایه گفت: مازندران با داشتن 470 کیلومتر ساحل و دریا مخاطب اصلی این سیاست ها است و بخش دولتی و خصوصی برای استفاده حداکثری از دریا، در حال سیاست گذاری است.

کد خبر: ۲۶۵٬۱۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha