۲۶ دی ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۴
بازگشت یک واحد بزرگ صنعتی راکد در مازندران به مدار تولید
استاندار مازندران اعلام کرد:

بازگشت یک واحد بزرگ صنعتی راکد در مازندران به مدار تولید

ساری - استاندار مازندران با بیان اینکه یک واحد مهم صنعتی بزرگ در میاندرود به چرخه تولید بازگشت، گفت: روند بازگشت واحدهای تولیدی راکد و غیرفعال استان به چرخه تولید شتاب گرفته است.

احمد حسین زادگان در گفتگو با خبرنگار بازار، با اظهار اینکه شمار واحدهای احیای شده راکد مازندران از مرز ۱۰۰ واحد گذشته است، افزود: شرکت پارس کروم خزر که در زمنیه تولید ماده اولیه سولفات بازیک فعالیت داشت پس از دو سال تعطیلی دوباره ره چرخه تولید بازگشت.

وی با اظهار اینکه فعال کردن واحدهای تولیدی راکد و تعطیل شده در دستور کار ستاد تسهیل و رونق تولید استان قرار گرفته است، افزود: در حال حاضر اشتغال مستقیم شرکت مهم پارس کروم بیش از ۸۰ نفر بوده که در سه شیفت مشغول کار هستند.

وی با عنوان اینکه بازگشت واحدهای تولیدی راکد سبب بارقه امید بین کارگران و خانواده ها خواهد شد، افزود: تلاش داریم با حل مشکلات بانکی، مالیاتی و تامین اجتماعی و معوقات کارگری واحدهای تولیدی راکد را دوباره به حوزه تولید برگردانیم.

استاندار مازندران همچنین با تاکید بر لزوم حمایت از واحدهای دانش بنیان در استان اظهار داشت: در بخش نواوری و پارک علم فناوری تاکنون حمایت ملی خوبی صورت گرفته است و به عنوان نمونه در دوسفر معاون علمی رئیس جمهوری بیش از ۱۲۵ میلیارد ریال به شرکت های دانش بنیان و مراکز رشد اعتبار اختصاص داده شده است.

حسین زادگان خواستار بهره گیری از ظرفیت های شرکت های دانش بنیان برای تحقق توسعه در استان شد و گفت: برای ایجاد کارخانه نوآوری در استان نیز برنامه ریزی صورت گرفته و این طرح در دست پیگیری است و تکمیل آن می تواند به تجاری سازی علم کمک کند.

کد خبر: ۲٬۶۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha