۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۷
نیازمند ترمیم رفاه اجتماعی هستیم/ افزایش مشکلات اقتصادی مردم
عضو مجمع نمایندگان مازندران:

نیازمند ترمیم رفاه اجتماعی هستیم/ افزایش مشکلات اقتصادی مردم

رامسر- عضو مجمع نمایندگان مازندران با بیان اینکه نیازمند ترمیم رفاه اجتماعی هستیم، گفت: متاسفانه مشکلات اقتصادی مردم افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، سید شمس الدین حسینی عصر شنبه در جلسه شورای اداری در سالن اجتماعات دانشگاه آزاد رامسر با بیان اینکه تورم و مشکلات اقتصادی در جامعه رشد یافته است، گفت: این نشان می دهد که رفاه اجتماعی در جامعه کم شده و نیازمند ترمیم است.

وی همچنین با اشاره به افتتاح و توسعه باند جدید فرودگاه رامسر آن در رشد اقتصادی شهرستان موثر خواند گفت: باید از مزیت این فرودگاه بهره مند شویم و در حال حاضر شاهد هستیم که ایرلاین های زیادی در حال برنامه ریزی پروازی در این فرودگاه هستند.

وی با بیان اینکه فرودگاه سرمایه ای برای خلق منابع جدید در شهرستان است، برنامه ریزی برای بهره مندی از ظرفیت های این بخش را الزامی دانست.

حسینی همچنین با اشاره به اولویت های مجلس یازدهم، توجه به اخلاق و اقتصاد و تلاش برای تحقق پنج گام انقلاب اسلامی را از نیازها برشمرد و گفت: مجلس باید به فرموده مقام معظم رهبری به اقتصاد و فرهنگ توجه کند.

محمد آزاد فرماندار رامسر نیز با بیان اینکه از نظر اعتباری و معیشتی در شرایط خاصی قرار داریم، گفت: مجلس نقش زیادی در مطالبه گری و نظارت دارد و باید رسیدگی به مشکلات مردم در سرلوحه امور قرار گیرد.

وی با عنوان اینکه نگاه متوازن به مناطق مختلف رامسر سبب همگرایی و توسعه می شود، یادآور شد: این شهرستان در بحران های طبیعی آسیب پذیر است و باید به مشکلات در حوزه زیرساختی توجه کرد.

کد خبر: ۲۶٬۴۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha