۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۰۴
۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن صدرا در ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل می‌شود
مدیرعامل شهر جدید صدرا:

۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن صدرا در ۱۴۰۳ تکمیل و تحویل می‌شود

پوربهی، مدیرعامل شهر جدید صدرا با بیان اینکه ۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد مسکونی نهضت ملی در شهر جدید صدرا در حال ساخت است از برنامه تکمیل و بهره‌برداری از ۵ هزار واحد مسکونی در افق ۱۴۰۳ خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از وزارت راه و شهرسازی، مهدی پوربهی مدیرعامل شهر جدید صدرا، روند اجرای طرح نهضت ملی مسکن را در آن شهر جدید، تشریح کرد.

مدیرعامل شهر جدید صدرا گفت: واحدهای نهضت ملی مسکن صدرا ۱۷ هزار و ۳۰۱ واحد است که در سایت‌های برکت، فرهنگ، ماهور یک، ماهور ۲، ماهور ۲، ولایت یک، ولایت ۲، دانش یک، دانش ۲ در حال ساخت است. هم اکنون این واحدها در حال احداث هستند و تامین زمین برای تمامی آنها انجام شده و تمامی کارگاه‌ها در این سایت‌ها برای اجرای طرح نهضت ملی مسکن فعال است.

پوربهی با تاکید بر اینکه تمام پروژه‌ها دارای زمان‌بندی بوده و سازنده‌ها نیز مشخص است، توضیح داد: پیش‌بینی می‌شود تا ۵ هزار واحد از واحدهای شروع شده نهضت ملی مسکن با مشارکت مردم و تامین منابع این واحدها در افق سال ۱۴۰۳ تحویل متقاضیان شود.

مدیرعامل شهر جدید صدرا در خصوص تامین خدمات زیربنایی و روبنایی و برنامه شرکت عمران صدرا برای تکمیل آنها و تامین سرانه‌ها در این بخش‌ها توضیح داد: قرارداد تامین بخشی از خدمات زیربنایی در شهر جدید صدرا با سرمایه‌ای معادل ۵۵۰ میلیاردتومان منعقد شده است که در حوزه حمل و نقل، تصفیه‌خانه فاضلاب، مخزن آب شرب در حال انجام است.

وی ادامه داد: در خصوص تامین خدمات روبنایی نیز تاکید ویژه‌ای روی احداث مدرسه و مسجد داشتیم که در بهمن ماه امسال عملیات اجرایی احداث ۹ مدرسه و ۳ مسجد در صدرا آغاز خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۴٬۶۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha