۹ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۰
تولیدات سنگ ایران با نمونه های خارج قابل رقابت است
تولید کننده سنگ و مصالح ساختمانی:

تولیدات سنگ ایران با نمونه های خارج قابل رقابت است

گرگان- صادقیان، تولید کننده سنگ و مصالح ساختمانی با بیان اینکه کالاهای صادراتی باید از یک کشور ثالث به مقصد اصلی صادر شود، گفت: تولیدات سنگ ایران در با نمونه های خارج قابل رقابت است.

هادی صادقیان در گفت‌وگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه حدود ۲۰ سال است که در حوزه صنعت ساختمان و به ویژه در حوزه طراحی، نظارت و اجرا فعالیت دارد، اظهار کرد: سنگ، درهای چوبی، موزیک های محوطه سازی، کابینت از جمله مصالح ساختمانی تولیدی شرکت ما است، همپنین این شرکت لوسترهای روشنایی هم تولید کرده که به خارج از کشور صادر می شود.

مدیرعامل شرکت سنگ کاشان با بیان اینکه کیفیت برخی مصالح که در داخل ایران تولید می شود فراتر از کشورهای اروپایی است، افزود: تجربه و قدمت تولید، مهارت و مدیریت کسانی که در حوزه تولید سنگ فعالیت دارند، باعث شده از منابع ملی به نحو احسن استفاده و از خام فروشی جلوگیری شود.

صادقیان گفت: با توجه به متقاضیان سنگ ایران در سایر کشورها متوجه شده ایم که در حد و اندازه ای هستیم که بتوانیم در حوزه برخی از تولیدات یک سر و گردن از کشورهای اروپایی بالاتر باشیم.

وی ادامه داد: حدود ۵۰ سال است که سنگ به کشورهای ایتالیا، هلند و حتی کشورهای کانادا و آمریکا صادر می شود.

این تولید کننده مصالح ساختمانی خاطرنشان کرد: علاوه بر سنگ، موزایک را به کشورهای عربی، عراق و قطر صادر می کنیم.

به گفته وی، در تولید درهای پولشی با کشورهای اروپایی در رقابت هستیم و قیمت ما بسیار ارزانتر از آنها تمام می شود.

وی با اشاره به مشکلات تبادل ارزی صادرات، گفت: از آنجایی که کالا باید از یک کشور ثالث به مقصد اصلی ارسال شود، هزینه های حمل و نقل افزایش یافته و سبب افزایش هزینه های تولید می شود.

کد خبر: ۲۶۴٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha