۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۶
مصوبات دولت برای حمایت از خودروسازی داخلی
سخنگوی دولت اعلام کرد

مصوبات دولت برای حمایت از خودروسازی داخلی

سخنگوی دولت گفت: در راستای حمایت از تولید داخل، با موافقت دولت با پیشنهاد وزارت صمت تعرفه قطعات منفصله ساماندهی شد تا امکان حمایت از خودروهای داخلی فراهم شود.

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت در حاشیه نشست هفتگی هیات دولت در جمع خبرنگاران گفت: بنا به پیشنهاد سازمان برنامه و بودجه و ستاد مدیریت بحران، مبلغ ۲ هزار میلیارد تومان برای حمایت از سازمان دامپزشکی در مقابله با شیوع بیماری‌های واگیر پرندگان به تصویب دولت رسید.

وی در ادامه اظهار داشت: در راستای حمایت از تولید داخل در حوزه خودروسازی و افزایش داخلی‌سازی خودروها، با موافقت دولت با پیشنهاد وزارت صمت تعرفه قطعات منفصله ساماندهی شد تا امکان حمایت از خودروهای داخلی فراهم شود.

بهادری جهرمی بیان کرد: این مسأله به‌گونه‌ای اصلاح شد که هرچه واردات به سمت خودروهای کامل می‌رود تعرفه بالاتر و هرچه ارائه قطعات و ارائه خودروی تولید داخل باشد، تعرفه‌ها کاهش می‌یابد. هم‌چنین هرچه به سمت واردات خودروهای برقی و هیبریدی و ارزان‌تر حرکت شود، تعرفه‌ها کاهش می‌یابد.

سخنگوی دولت گفت: دربحث متقلبان کنکور هم دولت و هم سایر قوا همدل هستند و جدیت دارند و معتقدند که هیچ متقلبی امکان ورود به دانشگاه را ندارد زیرا این‌ خلاف حقوق سایر داوطلبان و مردم است.

کد خبر: ۲۶۴٬۱۸۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha