۶ دی ۱۴۰۲ - ۱۳:۵۲
چهارمین نشست ماهانه بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار سرمایه برگزار شد
با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه؛

چهارمین نشست ماهانه بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار سرمایه برگزار شد

چهارمین نشست ماهانه بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار سرمایه با تلاش مدیریت روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه و مدیران این سازمان برگزار شد.

به گزارش بازار، چهارمین نشست ماهانه بررسی فرصت‌ها و تهدیدهای بازار سرمایه با تلاش مدیریت روابط عمومی سازمان بورس و اوراق بهادار و با حضور جمعی از فعالان بازار سرمایه و مدیران این سازمان برگزار شد.

در این نشست که با حضور وحید روشن قلب، مدیر نظارت بر بازار اولیه سازمان بورس و اوراق بهادار، ولی‌اله جعفری، مدیر نظارت بر ناشران سازمان بورس و اوراق بهادار، امیرمهدی صبائی، سخنگو و مدیر نظارت بر بورس‌های سازمان بورس و مهدی حاجی‌وند مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس برگزار شد، فعالان بازار سرمایه به بررسی، تحلیل، همفکری و ارائه پیشنهاد و راهکار و بیان دیدگاه‌های خود در خصوص مباحثی چون تاثیرات قیمت‌گذاری دستوری بر اقتصاد، بازار سرمایه و صنایع مختلف، لزوم پیگیری مطالبات بازار سرمایه از دولت توسط ارکان این بازار، تهدیدها و فرصت‌های قانون بازارگردانی، بررسی مزایا و معایب روش‌ها و زمان عرضه های اولیه، لزوم یکسان سازی رویه معاملات بلوکی، فرصت‌ها و تهدیدهای افزایش سرمایه از محل تجدید ارزیابی دارایی ها، تاثیر نرخ بهره بانکی بر بازار سرمایه و اقتصاد و... پرداختند.

کد خبر: ۲۶۴٬۱۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • اعتبار یان IR ۱۹:۰۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      2 0
      اینها هم دور همی حرف جمش کنید در عمل چیکار هستید که هیچ