سامانه ۲۰۱۹۵ به زودی به سامانه ۱۹۵ متصل می شود
رئیس مرکز بازررسی و نظارت شرکت مخابرات ایران:

سامانه ۲۰۱۹۵ به زودی به سامانه ۱۹۵ متصل می شود

به زودی سامانه ۲۰۱۹۵ به سامانه ۱۹۵ سازمان تنظیم مقررات وارتباطات رادیویی و سایر سازمان های بالادستی مانند ریاست جمهوری و بازررسی کل کشور متصل خواهد شد.

به گزارش بازار، پیمان فیضی ریس مرکز بازررسی و نظارت شرکت مخابرات ایران با حضور در اتاق خبر نمایشگاه تلکام گفت: مرکز بازررسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات در دو بخش بازرسی و نظارت و پاسخگویی به شکایات فعالیت می کند.

وی در خصوص سامانه ۲۰۱۹۵ که سامانه یکپارچه پاسخگویی به شکایات شرکت مخابرات ایران است، اظهار داشت: مرکز بازرسی در آبان ماه بیش از ۱۰ هزار تعداد شکایت از طریق سیستم را ثبت کرده و یش از یک هزار و ۴۴ شکایات مختومه شده است، همچنین میانیگی زمان پاسخگویی، به کمتر از ۴ روز رسیده است.

وی ضمن تشکر از بازرسان استان ها، بابت رصد کردن لحظه ای شکایت و پاسخگویی به مشترکان گفت: بستر های بسیار خوبی از سوی مخابرات در عرصه فناوری فراهم شده است.

فیضی در خصوص تلکام ۲۰۲۳ گفت: بعد از کرونا، کل دنیا به چالش کشیده شده و امکان برگزاری نمایشگاه نبوده است، اما درگردهمایی امسال مخابرات ایران با رویکرد بهتر وارد شده است که باید از همکاران در اداره کل ارتباطات تشکر کرد.

وی در خصوص رویکرد در تحول و اقتصاد دیجیتال تلکام افزود: در ایران تحول دیجیتال شروع شده پس باید با قدرت زیاد جلو برویم.

ریس مرکز بازررسی و نظارت شرکت مخابرات ایران در خصوص آینده صنعت تلکام گفت: مجبور هستیم که همسو با جهان در صنعت IT و ICT جلو برویم. تا از این پیشرفت ها عقب نماییم و به یک نقطه عطف در این عرصه برسیم.

فیضی در خاتمه گفت: همکاران بسیار خوب و توانایی در مخابرات داریم که با یکدیگر کمک می کنند خدمات بهتری را به مردم ارایه دهیم.

کد خبر: ۲۶۴٬۰۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha