۷ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۳۲
اولین هلدینگ گردشگری کشور ایجاد می‌شود/ برنامه‌ریزی برای حضور در بورس
مدیرعامل مجموعه همه مردم دنیا:

اولین هلدینگ گردشگری کشور ایجاد می‌شود/ برنامه‌ریزی برای حضور در بورس

شیراز- مدیرعامل مجموعه بزرگ همه مردم دنیا، از آمادگی برای ایجاد اولین هلدینگ گردشگری کشور برای حضور در بورس خبر داد.

به گزارش بازار، افشین شفیعی سروستانی گفت: آنچه که باید بیش از گذشته به آن توجه کرد، رهنمودهای رهبری در گام دوم انقلاب است که در آن به توسعه اقتصادی و جدا شدن از وابستگی به نفت تاکید شده که برای تحقق این مهم صنعت گردشگری جایگزین بسیار مناسبی است.

وی ادامه داد: خوشبختانه بورس کشور در حال رشد خوبی است به همین دلیل حضور مجموعه های وابسته به گردشگری از جمله هتل ها، دفاتر خدمات مسافرتی و مجتمع های گردشگری می توانند جایگاه مناسبی داشته باشند.

مدیرعامل شرکت همه مردم دنیا با بیان اینکه ورود مجموعه های گردشگری برای حرکت در بورس با مشکلاتی مواجه است، تاکید کرد: خوشبختانه شرکت همه مردم دنیا با توجه به زیرساخت های مناسب خود به زودی سهام شرکت را در بورس عرضه می کند و به همین دلیل می تواند پایگاه مناسبی برای دیگر همکاران باشد.

شفیعی سروستانی افزود: این آمادگی وجود دارد که با ایجاد یک هلدینگ بزرگ، هتل ها و مجتمع های گردشگری کشور را در کنار هم قرار دهیم تا همکاران دیگری که شرایط لازم برای ورود به بورس را ندارند بتوانند از زیرساخت های قانونی و مناسب شرکت همه مردم دنیا استفاده کنند.

وی از اشخاص حقیقی و حقوقی که تمایل دارند کسب و کار خود را در بورس عرضه کنند خواست تا رزومه خود را به ایمیل info@apwpjs.com ارسال کنند.

کد خبر: ۲۶٬۳۹۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha