۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۷:۲۸
بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، محصول جدید بانک پارسیان رونمایی شد

بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، محصول جدید بانک پارسیان رونمایی شد

محصول جدید بانک پارسیان تحت عنوان بسته زنجیره تامین کالاهای تند مصرف (FMCG) با حضور مصطفی ضرغامی عضو هیات مدیره و معاون طرح و توسعه و تعدادی از مدیران بانک پارسیان رونمایی شد.

به گزارش بازار به نقل از بانک پارسیان، مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان در آیین رونمایی از این محصول جدید در محل غرفه این بانک در پنجمین نمایشگاه مراکز خرید، مجتمع های تجاری، صنعت خرده فروشی و صنایع وابسته، اظهار داشت: بانک پارسیان به منظور تامین مالی و افزایش فروش مشتریان هدف در زنجیره تامین کالاهای تند مصرف، تسهیلات اختصاصی ویژه ای را برای شرکت های پخش و فروشگاه های زنجیره ای ارائه می کند.

محمد رضا پارسافرد افزود: با توجه به رقابت تنگاتنگ حاکم در میان شرکت های پخش و نیز فروشگاه های زنجیره ای عرضه کننده کالاهای تند مصرف، به کارگیری به روزترین استراتژی های رشد فروش برای بهره گیری از فرصت های بازار هدف، گسترش دامنه فروش و جذب مشتریان جدید، برای آنها الزامی است.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب وکار بانک پارسیان به کالاهای پرمصرف اشاره کرد و گفت: کالاهای تند مصرف به کالاهایی گفته می شود که در بازار به سرعت فروخته و مصرف می شوند. این کالاها شامل محصولاتی هستند که مصرف کنندگان به طور مکرر و در دوره های کوتاه زمانی، خریداری می کنند.

محمدرضا پارسافرد، اظهار کرد: بانک پارسیان خدمات مختلفی را به افراد، مصرف کنندگان صنایع و کسب و کارها، شرکتها و حتی طرح‌های ملی اختصاص داده و همواره برای گسترش و توسعه اقتصادی کشور گام‌های مهمی را برداشته است.

وی تصریح کرد: بسته ویژه زنجیره تامین کالاهای تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یک ابزار مهم در ایجاد ارتباط و همکاری بین بانک و شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای مورد توجه قرار گرفته است. این بسته به شرکت‌ها این امکان را می‌دهد که به راحتی و با شرایط مطلوب تسهیلات مالی را دریافت کرده و برای گسترش کسب و کار خود استفاده کنند.

پارسا فرد افزود : از این رو، بسته ویژه زنجیره تامین کالاهای تندمصرف بانک پارسیان به عنوان یکی از موثرترین و پرکاربردترین بسته‌های اعتباری در بازار مالی کشور شناخته می‌شود و به شرکت‌ها، فروشگاه‌های زنجیره‌ای و مصرف‌کنندگان نهایی امکان می‌دهد تا از امکانات متنوعی برای توسعه کسب و کار و خرید کالاها بهره‌مند شوند.
امکان پرداخت تسهیلات با شرایط مطلوب به شرکت‌های پخش و فروشگاه‌های زنجیره‌ای

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان، تصریح کرد: در گام اول و بدون هیچ پیش شرطی مشتریان با تمرکز گردش مالی از طریق محصولات بانک پارسیان مانند؛ حساب جاری و شرکت تجارت الکترونیک پارسیان مانند؛ پایانه های فروشگاهی و درگاه های اینترنتی پارسیان می‌توانند تا سقف ۲۵ درصد از گردش حساب خود را در قالب تسهیلات مبنا دریافت کنند.

پارسا فرد در ادامه گفت: بعد از دوره سه ماهه در ادامه، بانک پارسیان به واسطه تسهیلاتی با عنوان همراهی آماده همکاری با شرکت‌ها و مجموعه‌های همکار است.

وی گفت: تسهیلات همراهی متناسب با کارکرد این شرکت‌ها و با شرایط ترجیحی ارائه می‌شود و مشتریان این بانک می‌توانند از نرخ ۴ تا ۲۳ درصدی این تسهیلات بهره‌مند شوند.

مدیر بازاریابی و توسعه کسب و کار بانک پارسیان اظهار کرد: این تسهیلات با عناوین مختلف سرمایه در گردش خرید تجهیزات می‌تواند در اختیار شرکت‌ها قرار گیرد. همچنین انواع دیگر خدمات از جمله عقد خرید دین نیز به این کسب و کارها ارائه می‌شود.

طراحی محصولی به عنوان کارت مولتی سگمنت اعتباری
وی ادامه داد: همچنین برای تکمیل این زنجیره محصولی با نام کارت مولتی سگمنت پارسیان نیز طراحی شده است که می‌تواند در بخش فروش و مشتریان شرکت‌های همکار کمک زیادی کند.

پارسا فرد گفت: این کارت می‌تواند حد اعتباری شرکت‌های دریافت کننده خدمات از پخش کننده‌ها را افزایش دهد. این خدمات با تفاهم نامه‌ای که بین بانک و شرکت پخش و فروشگاه امضا می‌شود می‌تواند با ارائه تسهیلات اعتباری کمک شایان توجهی به تامین کالاهای مورد نیاز کند.

وی ادامه داد: مصرف کنندگان نهایی مشتریان فروشگاه‌ها هم در قالب عقد قرارداد (FMCG) با بانک پارسیان می‌توانند کارت مولتی سگمنت بانک پارسیان را دریافت کنند. این بستر منحصر به فرد می‌تواند در قالب یک کارت و با سگمنت‌های مختلف به مشتریان ثابت این فروشگاه‌ها خدمات اعتباری ارائه دهد.

پارسافرد ادامه داد: مشتریان با استفاده از کارت مولتی سگمنت می‌توانند از خدمات باشگاه مشتریان بانک پارسیان و همچنین خرید از فروشگاه‌های طرف قرارداد بانک پارسیان استفاده کنند.

وی تاکید کرد: برای رفاه حال مشتریان کسب و کارهای همکار بانک در این قسمت نیز امکان ارائه تسهیلات اعتباری با نرخ ۴ الی ۲۳ درصد وجود دارد. همچنین کارکنان شرکت‌های همکار نیز می‌توانند در قالب‌های مختلف از تسهیلات بانک پارسیان استفاده کنند.

پارسافرد تصریح کرد : از سوی دیگر به جز خدمات بانکی اکثر شرکت های فعال در زنجیره ارزش محصولات و کالاهای تندمصرف که نیاز به یکسری سرویس ها و خدمات آی تی شخصی شده دارند می توانند از طریق سامانه پارس بانک پارسیان تمامی خدمات مورد نیاز را دریافت کنند. همچنین بستر بانکداری باز بانک پارسیان با عنوان کبالت امکان ارایه سرویس های تخصصی را به این صنعت فراهم می کند.

پارسا فرد در پایان گفت: علاوه بر تمام خدمات فوق الذکر مشتریان این بانک می‌توانند از خدمات شرکت لیزینگ وبیمه پارسیان نیز برای اخذ بیمه با تخفیف‌های جذاب و همچنین خرید ماشین آلات با شرایط ترجیحی استفاده کنند.

کد خبر: ۲۶۳٬۹۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha