۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۰
فرافکنی محیط زیست در پاسخ به ارزیابی زیست محیطی تله کابین گرگان
شهردار گرگان تاکید کرد

فرافکنی محیط زیست در پاسخ به ارزیابی زیست محیطی تله کابین گرگان

گرگان- سید النگی، شهردار گرگان با بیان اینکه محیط زیست در پاسخ به ارزیابی زیست محیطی پروژه تله کابین فرافکنی می کند، گفت: هر چه پیش می رویم شرایط از طرف این سازمان پیچیده تر می شود.

سید محمد رضا سید النگی در گفتگو با خبرنگار بازار در خصوص اینکه چرا علی رغم اطلاع رسانی انجام شده، اما عملیات اجرایی تله کابین گرگان در سفر رئیس جمهور به گلستان آغاز نشد، اظهار کرد: موضوع تله کابین جزو نظام مسائل سفر دوم رئیسی به گلستان در نظر گرفته شده بود و از جلساتی که قبل از سفر برگزار شد، بر می آمد که وضعیت تله کابین تعیین تکلیف شود.

شهردار گرگان با بیان اینکه برای آغاز عملیات اجرایی پروژه تله کابین صرفا منتظر پاسخ ارزیابی زیست محیطی از سوی سازمان محیط زیست هستیم، افزود: شهرداری مکلف بود یک سری اقدامات را انجام دهد که از سوی ما انجام شد اما متاسفانه جای سوال است که چرا محیط زیست در اعلام تصمیم نهایی تعلل می کند.

سید النگی با بیان اینکه محیط زیست فرافکنی می کند، گفت: هر چه پیش می رویم سوالات بیشتر و شرایط از طرف این سازمان پیچیده تر می شود.

وی اضافه کرد: شاید هم به دلیل بار اجتماعی که این پروژه به دنبال دارد، محیط زیست ملاحظه کاری می کند.

وی یادآور شد: تا کنون در سطح کشور پاسخ این سازمان به هیچ ارزیابی زیست محیطی منفی نبوده و همه ی درخواست ها مشروط به انجام یک سری اقدامات شده است.

وی بیان کرد: شهرداری گرگان از سازمان محیط زیست خواسته حتی سخت گیرانه ترین شروط را برای اجرای پروژه تله کابین گرگان تعیین کند.

کد خبر: ۲۶۳٬۸۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha