توسعه فیبر نوری همراه با نیاز دولت در حال گسترش است
مدیر مخابرات منطقه تهران:

توسعه فیبر نوری همراه با نیاز دولت در حال گسترش است

جعفریان، مدیر مخابرات منطقه تهران گفت : با توجه به اینکه تلکام ۲۰۲۳ پس از دو دوره وقفه در حال برگزاری است بسیاری از شرکت ها پرشور و با خدمات به روز خود حضور پیدا کرده اند.

به گزارش بازار، سیدعلی ملک جعفریان مدیر مخابرات منطقه تهران افزود: مخابرات نیز با توجه به خدمات و دستاوردهای ویژه ای که طی این سالیان داشته است، با حضور گسترده در بخش های IT و ICT و توجه ویژه به هوش مصنوعی و خدمات مبتنی بر فیبر نوری سعی کرده است تا به سمت مشتری مداری برود و در این نمایشگاه خدمات مذکور را به بازدیدکنندگان نمایش و ارائه دهد.

مدیر مخابرات منطقه تهران تصریح کرد: بسیاری از دستگاهها و سازمان ها به خصوص اداره ها و شرکتهای دولتی از حمله سازمان ثبت احوال و ثبت استاد کشور خدمات خود را مکانیزه و دیجیتالی کرده اند و با استفاده از به روزترین خدمات فناوری در حال خدمت رسانی هستند، از این رو شاهد رشد و پیشرفت فضای سایبری در کشور هستیم و می توان به خوبی شاهد جهش فناوری در اقتصاد کشور باشیم.

وی در ادامه به مصوبه جدید دولت در توسعه فیبر نوری اشاره کرد و گفت :با توجه به اجرایی شدن طرح نجما با مدیریت آقای مهندس سلطانی مدیرعامل مخابرات ایران شاهد کسترش و توسعه فیبر نوری طی دو سال گذشته هستیم و همراه با نیاز دولت، مخابرات نیز سعی کرده است تا خدمات مبتنی بر فیبر نوری به خصوص هوشمند سازی خانه ها و خدمات گیمینگ را به کاربرانش ارائه دهد.

وی در خاتمه در خصوص آینده تلکام گفت : فقط می توان این را گفت که در آینده مردم فقط برای تفریح و ورزش از خانه خارج می شوند.

گفتنی است بیست و چهارمین نمایشگاه بین‌المللی مخابرات، فناوری اطلاعات و اقتصاد دیجیتال (تلکام) شنبه ۲ لغایت ۵ دی‌ماه در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی آغاز برگزار می‌شود. این نمایشگاه محلی برای گردهمایی فعالان حوزه مخابرات، ارتباطات و فناوری اطلاعات است. علاقمندان می تواننداز دستاوردهای شرکت مخابرات ایران از سالن ۷ از ساعت ۹ صبح تا ۳ بعد از ظهر دیدن کنند.

کد خبر: ۲۶۳٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha