۱۰ تیر ۱۳۹۹ - ۱۲:۵۰
ردیف اعتباری ویژه برای طرح‌های دانش بنیان سیستان و بلوچستان تعریف شود 
در گفتگو با بازار مطرح شد؛

ردیف اعتباری ویژه برای طرح‌های دانش بنیان سیستان و بلوچستان تعریف شود 

زاهدان - زنگنه، سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: باتوجه به نقش طرح‌های دانش بنیان در اقتصاد منطقه نیازمند ردیف اعتباری ویژه‌ای هستیم.

ماندانا زنگنه در گفتگو با خبرنگار بازار، اظهار داشت: شرکت های دانش بنیان نقش بسزایی در اقتصاد هر منطقه‌ای دارند به همین دلیل تامین منابع مالی مورد نیاز آن‌ها از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

وی افزود: آورده شرکت‌های داش بنیان در استان سیستان و بلوچستان تاکنون  پنج میلیارد تومان بوده است که نیمی از اعتبارات هزینه شده در استان را تشکیل می دهد.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی استانداری سیستان و بلوچستان ادامه داد: در همین راستا لازم است تا خط اعتباری ویژه ای برای شرکت های دانش بنیان در نظر گرفته شود تا شرکت‌های دانش بنیان بتوانند منابع مالی لازم برای فعالیت خود را تامین کنند.

زنگنه تصریح کرد: پارک علم و فناوری استان سیستان و بلوچستان، در سال ۹۴ با هفت شرکت آغاز به فعالیت کرد که در حال حاضر این عدد به ۱۲۰ شرکت فعال رسیده و بیش از یک هزار و ۱۰۰ نفر در مجموعه پارک و شرکت های دانش بنیان در زاهدان و ۲۵۰ نفر نیز در چابهار مشغول به فعالیت هستند.

کد خبر: ۲۶٬۳۴۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha