۲ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۴۷
طرح «کلید به کلید» در زنجان اجرا می‌شود
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

طرح «کلید به کلید» در زنجان اجرا می‌شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان گفت: طرح «کلید به کلید» در زنجان اجرا و واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنان کوی فلسطین به صورت زمان‌بندی انجام می‌شود.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی ،به نحوه جابه جایی ساکنین کوی فلسطین،گفت: طرحی در راه و شهرسازی با عنوان طرح «کلید به کلید» اجرا می شود و واحدهای مسکونی که در بخش‌های ناکارآمد شهری هستند با شرایط خاص جابه‌جا می‌شوند.

وی با بیان اینکه افرادی که واحدهای مسکونی در محله ناکارآمد شهری دارند، قیمت کارشناسی با ۱۵ درصد افزایش، نسبت به زمین یا واحدی که راه و شهرسازی تحویل می‌دهد با ۴۰ درصد کاهش قیمت کارشناسی، برای این افراد به صورت طرح کلید به کلید تبادل واحد می شود،ابراز داشت: در کوی زیتون و سایت های دیگر که طرح نهضت ملی مسکن اجرا می شود بخشی به صورت مجزا و خارج از تعداد واحدهای پیش‌بینی شده برای سایر متقاضیان نهضت ملی مسکن، برای جابجایی ساکنین کوی فلسطین در نظر گرفته شده است.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در فاز اول در سه زون تعدادی از واحدهای مسکونی کوی فلسطین که در محدوده راه‌آهن هستند در اولویت جابه‌جایی هستند و واحدهای نهضت ملی مسکن برای جابه‌جایی ساکنین کوی فلسطین به صورت پراکنده در همه پروژه دیده شده و براساس زمان‌بندی که انجام گرفته جابه جا می‌شوند.

اسماعیلی افزود: پروژه های نهضت ملی مسکن در شهر زنجان که به مرحله واگذاری می رسند ساکنین کوی فلسطین هم طبق زمان بندی و برنامه ریزی انجام گرفته جابه جا می شوند.

وی تاکید کرد: واحدهای مسکونی که در قالب نهضت ملی مسکن به ساکنین کوی فلسطین تخصیص یافته ربطی به واحدهای متقاضیان ندارد.

کد خبر: ۲۶۳٬۲۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha