۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۶
دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی برگزار می‌شود
به همت دبیرخانه هیات امنای تامین اجتماعی؛

دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی برگزار می‌شود

دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی به همت دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق های تابعه با حضور اساتید دانشگاه و جمعی از مدیران وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برگزار می‌شود.

به گزارش بازار، در دوره آموزشی بیمه‌های اجتماعی مباحث مرتبط با صندوق‌های بازنشستگی در ایران، اقتصاد و سرمایه‌گذاری در صندوق‌های بازنشستگی، قوانین و مقررات، بودجه، درمان و سلامت، محاسبات بیمه‌ای و چشم انداز صندوق‌ها در برنامه هفتم توسعه مورد تبیین و آموزش قرار می‌گیرد.

علیرضا عسگریان معاون رفاه و امور اقتصادی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، محمدصادق غلامی مشاور و سرپرست دبیرخانه هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی و صندوق‌های تابعه، سیدرضا میرنظامی رئیس پژوهشکده سیاستگذاری فناوری و صنعت دانشگاه صنعتی شریف، علی مروی رئیس اندیشکده کسب و کار دانشگاه صنعتی شریف، امیرعباس فضائلی مدیرکل ارزیابی و تعالی خدمات درمانی سازمان تامین اجتماعی، وحید برسیاه پژوهشگر بیمه های اجتماعی و محمدرضا حوله‌ای پژوهشگر حوزه محاسبات آکچوئرال از اساتید این دوره آموزشی هستند.

این دوره با ارائه گواهی معتبر و تخفیف ۵۰ درصدی ویژه کارکنان وزارت‌ تعاون، کار و رفاه اجتماعی و صندوق‌های بازنشستگی و دانشجویان مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه‌های معتبر در روزهای سیزدهم، چهاردهم، بیستم و بیست و یکم دی ماه جمعا به مـدت ۳۰ ساعت برگزار می شود.

کد خبر: ۲۶۲٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha