۳۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۰:۲۲
مشکلات سه واحد تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

مشکلات سه واحد تولیدی خراسان جنوبی بررسی شد

بیرجند- مشکلات سه واحد تولیدی خراسان جنوبی در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان بررسی شد.

به گزارش بازار، در جلسه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار ، تعدادی از مدیران بانک ها و نمایندگان اداره کل امور مالیاتی و سازمان جهاد کشاورزی برگزار شد، مشکلات سه واحد تولیدی کارخانه نساجی فردوس، مجتمع صنعتی گوشت آریا آرک خوسف و مجموعه پرورشی بلدرچین بیرجند بررسی شد.

در این جلسه مقرر شد با توجه به این که کارخانه نساجی فردوس با مشکل مالیاتی مربوط به سال های ۱۳۹۸ ، ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ مواجه است که در تهران مورد رسیدگی قرار گرفته است، مسئولان این کارخانه مدارک و مستندات لازم را به اداره کل امور مالیاتی استان ارائه کنند تا این اداره کل آنها را با نظر مثبت ، برای پی گیری در این خصوص ، به تهران ارسال کند.

همچنین با توجه به این که این واحد تولیدی برای پرداخت تسهیلات به تاییدیه اداره کل امور مالیاتی استان نیاز دارد، مقرر شد بر اساس مصوبه کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان اقدام لازم در این زمینه انجام شود.

در ادامه این جلسه با توجه به این که مجتمع صنعتی گوشت آریا آرک خوسف در سال های گذشته تسهیلاتی را از پنج بانک صادرات، ملت، شهر، سپه و کشاورزی دریافت کرده که در پرداخت تسهیلات، معوقاتی داشته و امهال آن ها در گذشته انجام شده، مقرر شد آخرین تسهیلاتی را که این واحد از بانک کشاورزی دریافت کرده است، در ۳۶ ماه، مجدد وارد فرایند استعلام شود.

در این جلسه همچنین در خصوص مجموعه پرورشی بلدرچین بیرجند که در سال ۱۳۸۸ تسهیلاتی را از بانک کشاورزی گرفته است هم مقرر شد بانک کشاورزی حدود یک سال دیگر نسبت به استمهال تسهیلات مورد نظر اقدام کند، تا مبلغ تسهیلات معوق شده، وصول شود.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha