۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۵
۶۴ واحد کوی فلسطین زنجان به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شود
مدیرکل راه و شهرسازی زنجان:

۶۴ واحد کوی فلسطین زنجان به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شود

زنجان- مدیرکل راه و شهرسازی زنجان، گفت: ۶۴ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی تا خرداد سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شود.

به گزارش بازار به نقل از راه و شهرسازی زنجان، اصغر اسماعیلی در جلسه پیگیری جابجایی ساکنین کوی فلسطین زنجان در محل استانداری زنجان، گفت: در سفر دور اول رئیس جمهور به استان زنجان دستور تسریع در رفع مشکلات و جابه جایی ساکنین محله کوی فلسطین از سوی آیت الله رئیسی صادر شد که در این راستا با پیگیری استاندار و هماهنگی صورت گرفته تعدادی از واحدهای مسکونی در اولویت اول برای جابه جایی هستند.

وی با بیان اینکه عملیاتی شدن طرح جا به جایی کوی فلسطین از اولویت های مسئولین استان است، ابراز کرد: همزمان با احداث و تحویل واحدهای نهضت ملی مسکن، براساس اولویت در چند مرحله جابه جایی انجام می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: در زون سوم ۶۴ واحد مسکونی کوی فلسطین زنجان از دی ماه تا خرداد ماه سال آینده به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

اسماعیلی، تصریح کرد: تعدادی از واحدهای مسکونی در منطقه کوی فلسطین زنجان که در محدوده راه آهن هستند در اولویت بوده و در سفر رئیس جمهور به استان به پروژه های نهضت ملی مسکن انتقال داده می شوند.

کد خبر: ۲۶۲٬۸۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha