۲۹ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۱
اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی| قانون بودجه محصول مشترک دولت و مجلس است
رئیس سازمان برنامه و بودجه اعلام کرد

اختصاص ۱۵ میلیارد دلار برای کالاهای اساسی| قانون بودجه محصول مشترک دولت و مجلس است

رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور از اختصاص ۱۵ میلیارد دلار در لایحه بودجه سال آینده برای تامین کالاهای اساسی خبر داد و گفت: لایحه بودجه وقتی به قانون تبدیل کنیم، محصول مشترک دولت و مجلس است.

به گزارش بازار، داود منظور صبح امروز (چهارشنبه) در جلسه علنی مجلس در دفاع از بخش اول لایحه بودجه سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: از همدلی مجلس انقلابی با دولت مردمی تشکر می‌کنم آن هم در سالی که مقام معظم رهبری بر همراهی حداکثری تاکید کردند؛ همچنین از ریاست مجلس و کمیسیون تلفیق تشکر می‌کنم که بعد از جلسه قبل فرصت فراهم شد و برای رفع نگرانی‌ها مذاکراتی را داشتیم.

وی افزود: کمیسیون تلفیق مجلس، کمیسیون برنامه و بودجه و مرکز پژوهش‌های مجلس گزارش‌های خوبی در مورد بودجه ارائه کردند که حاوی نکات بسیار ارزنده و منصفانه‌ای در مورد لایحه بودجه بود. و هیچ کاری بدون آنچه که خدا انجام می‌دهد بی عیب و نقص نیست، لذا اگر نمایندگان به کلیات لایحه بودجه رای می‌دهند، حتما رای به جزییات و همه مفاد لایحه بودجه نیست.

رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: سعی می‌کنیم تمام نگرانی‌های نمایندگان را بر برطرف کنیم. لایحه بودجه وقتی به قانون تبدیل کنیم، محصول مشترک دولت و مجلس است.

کد خبر: ۲۶۲٬۷۸۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha