۲۸ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۲۷
۳۸۶۹ متقاضی زنجانی در قانون جوانی جمعیت ثبت نام کردند

۳۸۶۹ متقاضی زنجانی در قانون جوانی جمعیت ثبت نام کردند

زنجان -رئیس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه‌ و شهرسازی استان زنجان گفت: سه هزار و ۸۶۹ متقاضی در این استان در قالب قانون جوانی جمعیت در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت نام کرده اند.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان، بهزاد کردلو گفت: از مجموع این تعداد یک هزار و ۵۵۶ متقاضی تاکنون تایید نهایی شده اند و بقیه متقاضیان نیز در دیگر مراحل ثبت نام هستند.

وی اضافه کرد: اداره کل راه و شهرسازی استان زنجان نسبت به انجام وظایف خود در ذیل قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت اقدامات و برنامه ریزی لازم را دستور کار قرار داده است.

این مسوول ادامه داد: متقاضیان در قالب قانون "حمایت از خانواده و جوانی جمعیت" در سامانه نهضت ملی مسکن ثبت‌نام و پس از دریافت پیامک جهت تشکیل پرونده به کارگزاری نهضت ملی مسکن مراجعه می کنند.

کردلو با بیان اینکه تعداد زیادی از متقاضیان ثبت نامی و تایید نهایی شده در شهر زنجان هستند گفت: خوشبختانه اراضی مورد نیاز برای متقاضیان مذکور تامین شده است و به زودی به متقاضیان واجد شرایط واگذار خواهد شد.

وی اظهار داشت: در این قانون برای متقاضیان سه فرزند و چهار فرزند زیر ۲۰ سال، فرم (ج) قرمز به استناد قانون مجدد سبز می شود و متقاضیان واجد شرایط می‌توانند از این تسهیلات بهره مند شوند.

رییس اداره برنامه‌ریزی مسکن و بازآفرینی راه و شهرسازی استان زنجان، یادآور شد: خانواده‌هایی که واجد شرایط برای ثبت‌نام در طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت هستند می‌توانند به سامانه جامع طرح‌های حمایتی مسکن به نشانی saman.mrud.ir مراجعه کرده و ثبت نام کنند.

وی خاطرنشان کرد: طرح قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت با تامین اراضی در همه شهرهای استان اجرا خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۲٬۶۷۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 1
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • محمدعلی دولتی‌کدملی.چک.کنید IR ۲۰:۱۲ - ۱۴۰۲/۱۰/۰۷
      0 0
      طرح.جوانه.جمعیت.ثبت.نام.می.کنم