حضور ۱۶۱ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی در نمایشگاه تلکام
در نشست خبری برگزاری نمایشگاه «تلکام» اعلام شد؛

حضور ۱۶۱ شرکت داخلی و ۶ شرکت خارجی در نمایشگاه تلکام

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران گفت: در این نمایشگاه شاهد حضور بیش از ۸۰ نفر هیات تجاری از ۹ کشور برای بازدید از نمایشگاه خواهیم بود.

به گزارش بازار، حامد بی‌آزار عصر امروز (سه‌شنبه) در نشست خبری برگزاری بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام، اظهار کرد: پس از دریافت مجوز برگزاری نمایشگاه، کارهای مربوط به آن را آغاز کردیم. در ابتدای با محوریت سازمان توسعه تجارت ایران، شورای سیاست‌گذاری را با حضور فعالان بخش‌های مختلف تشکیل دادیم.

وی افزود: تا کنون بیش از ۶ جلسه توسط این شورا برگزار شده تا این نمایشگاه بهتر از قبل آغاز شود. مساحت مفید غرفه‌ها ۱۱ هزار مترمربع است که شاهد حضور ۶ شرکت چینی و ۱۶۱ شرکت داخلی خواهیم بود. مساحت ناخالص ۲۱ هزار متر مربع است.

معاون امور نمایشگاهی شرکت سهامی نمایشگاه‌های ایران بیان کرد: سال ۱۴۰۰ آخرین سال نمایشگاه تلکام با حضور ۵۴ شرکت داخلی برگزار شد و میزبانی شرکت‌های خارجی را نداشتیم.

بی‌آزار با تاکید بر اینکه در این نمایشگاه کارگاه‌های آموزشی برگزار خواهد شد، ادامه داد: در بیست و چهارمین نمایشگاه تلکام شاهد حضور بیش از ۸۰ نفر هیات تجاری از ۹ کشور برای بازدید از نمایشگاه خواهیم بود. در بخش دیگر پاویونی برای رونمایی از محصولات دانش‌بنیان رونمایی خواهد شد.

وی تصریح کرد: نمایشگاه تلکام در ۶ سالن برگزار می‌شود و شاهد حضور شرکت‌های متعدد در حوزه دانش‌بنیان، نوآور، شتاب‌دهنده‌های حوزه اقتصاد دیجیتال، پارک‌های فناوری، تولیدکنندگان نرم‌افزار و سخت‌افزار و دیگر شرکت‌ها خواهیم بود.

کد خبر: ۲۶۲٬۶۱۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha