۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰
سوال از وزیر اقتصاد درباره گرانی کالاها کلید خورد
نایب رییس کمیسیون صنایع مجلس:

سوال از وزیر اقتصاد درباره گرانی کالاها کلید خورد

جدی، نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با انتقاد از گرانی کالاها، می‌گوید نمایندگان سوال از وزیر اقتصاد درباره وضعیت اقتصادی کشور را در دستورکار خود قرار دادند.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی جدی نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با انتقاد از گرانی افسارگسیخته کالاها، گفت: از آنجایی که دولت نسبت به نابسامانی بازار بی توجه است و اقدامی برای معرفی وزیر صنعت، معدن و تجارت که اصلی‌ترین سازمان مربوط به تنظیم باز است، انجام نمی دهد، گرانی لحظه ای کالاها دور از انتظار نیست.

نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه بازار یله و رها است، افزود: دولت باید هرچه سریعتر نامزد خود برای وزارت صمت را به مجلس معرفی کند تا این فرد پس از اخذ رای اعتماد از نمایندگان، امور مربوط به صنعت، تولید و بازار را به دست گرفته و از افزایش بیشتر قیمت ها جلوگیری کند.

ورود کمیسیون صنایع و معادن به موضوع ساماندهی بازار
این نماینده مردم در مجلس یازدهم از ورود کمیسیون صنایع و معادن به موضوع ساماندهی بازار خبر داد و اضافه کرد: از آنجا که اگر دولت اقدامی برای ساماندهی بازار انجام ندهد، قیمت ها روز به روز بیشتر می‌شود، باید با برنامه ای مدون از جولان سوداگران در بازار جلوگیری کرد زیرا در حال حاضر بازار رها بوده و سفره دلالان پهن است.

 نایب رییس کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بیان اینکه از آنجا که قیمت ها روزانه افزایش می یابد، نمایندگان سوال از وزیر اقتصاد درباره وضعیت اقتصادی کشور را در دستورکار خود قرار دادند، ادامه داد: کاهش قیمت‌ها به برنامه ریزی و اقدام ضربتی دولت نیاز دارد.

کد خبر: ۲۶٬۲۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha