۲۷ آذر ۱۴۰۲ - ۲۰:۳۵
۴ هزار و ۴۰۰ فقره سند مالکیت در استان زنجان صادر خواهد شد
مدیرکل بنیاد مسکن زنجان:

۴ هزار و ۴۰۰ فقره سند مالکیت در استان زنجان صادر خواهد شد

زنجان- مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان گفت: در سال جاری نیز چهار هزار و ۴۰۰ فقره سند مالکیت در سطح استان صادر خواهد شد.

به گزارش بازار و به نقل از بنیاد مسکن زنجان، رضا خواجه ای، با بیان اینکه اقدامات زیربنایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در راستای تثبیت مالکیت معنوی و قانونی اماکن روستایی انجام می‌شود، گفت: در همین راستا همکاری مناسبی با ثبت اسناد و املاک وجود دارد.

وی ابراز داشت: تاکنون ۷۷ هزار و ۵۷۶فقره سند روستایی و هشت هزار و ۸۹۵ فقره سند شهری در استان صادر شده که این مهم موجب برقراری عدالت اجتماعی شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی زنجان یادآور شد: استان در زمینه صدور سند رتبه برتر کشوری را داراست به طوری که میانگین صدور سند برای واحدهای مسکونی روستایی در استان به میزان ۸۳.۷ درصد بوده در حالی که این میزان در سطح کشور ۶۶.۴ درصد است که در این زمینه استان زنجان بالاتر از میانگین کشوری قرار دارد.

خواجه ای تاکید کرد: بنیاد مسکن با همکاری اداره ثبت اسناد و املاک در سال جاری توانسته چهار هزار و ۴۳۵ فقره سند مالکیت برای واحدهای مسکونی روستایی و شهرهای زیر ۲۵ هزار نفر جمعیت صادر کند.

وی گفت: طبق برنامه ریزی به عمل آمده، مقرر شده بود که در سال جاری نیز چهار هزار و ۴۰۰ فقره سند مالکیت در سطح استان زنجان صادر خواهد شد.

کد خبر: ۲۶۲٬۳۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha