۶ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۴
نظارت بر عرضه مرغ و تخم مرغ در استان سمنان تشدید می‌شود
سرپرست سازمان صمت استان سمنان:

نظارت بر عرضه مرغ و تخم مرغ در استان سمنان تشدید می‌شود

سمنان- سرپرست سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان به موضوع نوسانات قیمت تخم مرغ و مرغ اشاره کرد و گفت: نظارت بر عرصه اقلام پروتئینی در سطح استان تشدید و با متخلفان برخورد می‌شود.

علی تشنه‌دل در گفتگو با خبرنگار بازار، ضمن اشاره به نوسانات اخیر قیمت مرغ و تخم مرغ و برخی دیگر اقلام پروتئینی بیان کرد: هیچ گونه کمبود در خصوص کالاهای اساسی و مواد پروتئینی وجود ندارد و بازرسان ما در مجموعه صمت استان سمنان نظارت بر بازار عرضه مرغ و تخم مرغ را تشدید کرده اند.

وی با بیان اینکه تمرکز صمت بر روی بازرسی از بازار عرصه اقلام پروتئینی در هشت شهرستان استان سمنان است، افزود: با متخلفان برخورد خواهد شد.

سرپرست صمت استان سمنان با بیان اینکه اولویت در بازرسی اصناف بر روی اقلام پروتئینی است، تاکید کرد: هدف این تشدید نظارت برخورد با سودجویان و افراد متخلف است که از اوضاع پدید آمده در بازار، به هر دلیلی سوء استفاده می‌کنند.

تشنه دل درباره اقدامات صمت برای مقابله با گرانی مرغ و تخم مرغ بیان کرد: روز گذشته در نشست تنظیم بازار استان مسائل و گزارش هایی که بازرسان و کارشناسان صنعت معدن استان تهیه کرده بودند به استانداری ارائه و تصمیمات خوبی نیز در این زمینه گرفته شده است.

کد خبر: ۲۶٬۲۲۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha