۲۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۵۸
سازمان برنامه و بودجه در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان بدعهدی نمی‌کند
معاون پارلمانی رئیس‌جمهور:

سازمان برنامه و بودجه در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان بدعهدی نمی‌کند

معاون پارلمانی رئیس جمهور در مورد متناسب سازی حقوق بازنشستگان گفت: سازمان برنامه و بودجه بدعهدی ندارد، باید درآمد وجود داشته باشد و بعد به طرح‌ها و پروژه‌ها اختصاص داده شود.

به گزارش بازار، محمد حسینی، معاون پارلمانی رئیس جمهور در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه علی رغم اینکه دولت ۵۰ همت برای متناسب سازی حقوق بازنشستگان در نظر گرفته، اما نمایندگان علت عدم موافقت خود را احتمال بد عهدی سازمان برنامه و بودجه اعلام کردند، بیان کرد: سازمان برنامه و بودجه بدعهدی ندارد، باید درآمد وجود داشته باشد و بعد به طرح‌ها و پروژه‌ها اختصاص داده شود.

وی افزود: گاهی وقت‌ها برخی فکر می‌کنند به بعضی از حوزه‌های انتخابیه توجه بیشتری می‌شود که باید در مورد آنها بحث و گفت‌وگو شود. اینها را نباید به یک موضوع دیگری دخالت دهند.

معاون پارلمانی رئیس جمهور عنوان کرد: اینکه یک نماینده‌ای تائید صلاحیت نشده است، بیاید رای منفی دهد، قابل قبول نیست. باید هر موضوعی به جای خود بررسی شود. برخی نمایندگان علاوه بر اینکه انتقاداتی نسبت به موضوعات دیگر داشتند اما در جهت موافقت با لایحه صحبت کردند. ما انتظار داریم نمایندگان عزیز انصاف را داشته باشند.

کد خبر: ۲۶۱٬۸۵۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha