۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۵
رسالت نمایندگان مجلس اصلاح ساختار بودجه ریزی است
نماینده مردم شهرکرد در مجلس:

رسالت نمایندگان مجلس اصلاح ساختار بودجه ریزی است

شهرکرد- نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: رسالت نمایندگان مجلس اصلاح ساختار برنامه ریزی و بودجه ریزی است.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد راستینه هفشجانی بعد از ظهر  پنج شنبه در شورای برنامه‌ریزی و توسعه  استان چهارمحال و بختیاری در استانداری این استان اظهار داشت: اراده ای که باید در برخی دستگاه‌های اجرایی استان برای استفاده از ظرفیت‌های قانونی بودجه وجود داشته باشد، مشاهده نمی شود.

وی گفت: باید کارها با مدیریت جهادی پیگیری شود و بستر برای سرمایه‌گذاری در استان فراهم شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: نظارت جدی توجه نمایندگان نیز صورت گرفته و گزارشات به استاندار ارائه خواهد شد.

وی ادامه داد: برخی پروژه‌ها، اعتبارات اولیه شان جذب نشده و دغدغه در پیگیری پروژه ها است زیرا اگر مشکلات وجود دارد باید پیگیری و حل و فصل شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: مطابق تاکیدات مقام معظم رهبری چهار سال است ساختار  برنامه ریزی بودجه مشکل دارد و باید تغییر کند و اکنون رسالت نمایندگان مجلس اصلاح این ساختار است.

وی تاکید کرد: مسئولان دستگاه‌های اجرایی به جز چند دستگاه تاکنون پیگیر استفاده از ظرفیت‌های قانونی و بودجه نبودند و این امر یک نقطه ضعف محسوب می‌شود.

نماینده مردم شهرستان های شهرکرد، بن و سامان در مجلس شورای اسلامی گفت: در زمینه جذب سرمایه گذاری بخش خصوصی آماده هستیم و باید دستگاه‌ها نیز به دنبال سرمایه گذاران باشند.

وی گفت: ۳۰ درصد مشارکت سپاه در پروژه‌های نیمه تمام ظرفیت بسیار بزرگی است که مدیران دستگاه‌های اجرایی می توانند از آن بهره گیری کنند.

راستینه ادامه داد: همواره در زمینه آبخیزداری و آبخوانداری و رواناب و مسئله آب در استان مشکلاتی داریم و باید در زمینه کار جهادی انجام دهیم تا منابع رواناب را در اختیار بگیریم که اکنون این همت در مدیران متولی مشاهده نشده است.

کد خبر: ۲۶٬۱۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha