۲۲ آذر ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۵
مراقب دام حواله فروش‌های خودرو باشید
رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی:

مراقب دام حواله فروش‌های خودرو باشید

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا گفت: شهروندان مراقب دام کلاهبرداران حرفه‌ای با ترفند واگذاری حواله فروش خودرو در شبکه‌های مجازی باشند.

به گزارش بازار، سرهنگ محمد شریفی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری افراد شیادی که توانسته بودند از ۱۰۰ شهروند حدود ده میلیارد تومان با ترفند واگذاری حواله فروش خودرو اخاذی کنند دستگیر و تحویل مراجع قضایی دادند.

وی با اشاره به تبلیغات گسترده در فضای مجازی دیوار و اینستاگرام در خصوص واگذاری حواله فروش خودرو افزود: این کلاهبرداران در ملاقات‌های حضوری با وعده‌های دروغین مبنی بر تحویل خودرو با قیمت مناسب، اعتماد شهروندان را جلب و ضمن تنظیم قرارداد از آنان مبالغ زیادی اخذ و سپس متواری می‌شدند.

رئیس اداره فرهنگی اجتماعی پلیس آگاهی فراجا در ادامه با اشاره به این پرونده ضمن هشدار به شهروندان در این خصوص گفت: درج آگهی در دیوار، شیپور و شبکه‌های اجتماعی از سوی شرکت و یا افراد دلیلی بر صحت و درستی مطالب عنوان شده و تأیید آن از سوی مراجع رسمی نیست.

وی با بیان اینکه اسامی شرکت‌های مجاز در پایگاه خبری بانک مرکزی به نشانی www.cbi.ir موجود است، افزود: شهروندان پیش از پرداخت هرگونه وجهی از مجوزدار بودن آن شرکت از سوی بانک مرکزی اطمینان حاصل کنند.

کد خبر: ۲۶۱٬۶۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha