۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۷
رونق تولید خط قرمز است/ ایجاد آزادراه در غرب مازندران
استاندار مازندران:

رونق تولید خط قرمز است/ ایجاد آزادراه در غرب مازندران

عباس آباد- استاندار مازندران رفع موانع تولید و رونق کارخانه ها را خط قرمز در سال جهش تولید عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، احمد حسین زادگان بعدازظهر پنجشنبه در جلسه شورای اداری غرب استان که در مجتمع قو کلارآباد برگزار شد، حذف موانع بروکراسی اداری و رفع موانع فراروی رونق واحدهای تولیدی در استان جزو خط قرمز دانست و خواستار تلاش مسئولان در این بخش شد.

وی با بیان اینکه بخشی نگری مانع توسعه و پیشرفت استان می شود، افزایش همدلی و انسجام در استان را ضروری دانست و گفت: اختلاف بین مسئولان در شرایط سخت کنونی به ضرر مردم خواهد بود.

وی با تاکید بر نظارت بر بازار و کنترل قیمت ها خواستار پیشگیری از گران فروشی و افزایش بی رویه قیمت ها با تشدید نظارت ها بر بازار شد و گفت: بخش خصوصی نیز در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگر نیازمند تقویت و حمایت است.

استاندار مازندران تدوین ۳۰ ماموریت جدید حوزه اقتصادی برای فرمانداران را راز جمله برنامه های جدیدی ابلاغی برشمرد و گفت: عملکرد فرمانداران براساس انجام این ماموریت ها ارزیابی می شود.

مهدی رازجوان معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مازندران، تغییر کاربری اراضی را از مهمترین مشکلات فراروی برشمرد و گفت: اقتصاد مبتنی بر کشاورزی استان باید حفظ شود و نباید اراضی تخریب و ساخت و ساز شود.

وی بازنگری طرح های هادی روستاها را از جمله برنامه ها بیان کرد و گفت: طرح هادی پنج روستا در دست بازنگری است.

رازجویان چهاربانده شدن راه های ارتباطی استان به پایتخت را از دیگر برنامه بیان کرد و گفت: کمربندی هچیرود - تنکابن در غرب استان نیز به آزادراه تبدیل می شود.

کد خبر: ۲۶٬۱۳۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha