۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۱۲:۲۴
۳۰۰ هزار قطعه مورد نیاز صنعت هوایی طراحی شد| برنامه‌ریزی افزایش پروازها به عربستان
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری:

۳۰۰ هزار قطعه مورد نیاز صنعت هوایی طراحی شد| برنامه‌ریزی افزایش پروازها به عربستان

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: شرکت‌های دانش‌بنیان و زنجیره تامین اصلی صنعت هوایی کشور تاکنون ۳۰۰ هزار قطعه مورد نیاز این صنعت را طراحی و عرضه کرده‌اند.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش امروز (سه شنبه) در نشست خبری نخستین نمایشگاه صنعت هوایی پیام افزود: صنعت هوایی کشور در دوران تحریم‌ها نه تنها زمین گیر نشد بلکه شبکه پروازی آن گسترده‌تر شد.

وی بیان‌داشت: پیام روشن نمایشگاه برای جهان این است که با وجود این شرایط سخت تحریم، با استفاده از توان داخل و توان شرکت‌های دانش بنیان و شبکه تامین موجود در کشور این صنعت زمین‌گیر نشد.

محمدی‌بخش در ادامه از برگزاری جلسه با وزیر هوانوردی، مسئول سازمان هواپیمایی کشوری عربستان و سفیر این کشور خبر داد و گفت: در این زمینه موارد را به تصویب مقامات ذی‌صلاح دو کشور برسانیم.

وی ادامه‌داد: این زمینه مذاکرات آغاز نمایندگان شرکت هواپیمایی تعیین شده و مقدمات قراردادها به انجام رسیده است و پروازها از سوی دو ایرلاین هما و معراج آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری همچنین از ارائه درخواست‌ها به صورت رسمی به عربستان خبر داد تا به منظور افزایش پروازهای عمره، تمتع و برنامه‌ای‌مان به اهداف مد نظر برسیم.

کد خبر: ۲۶۱٬۳۴۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha