۲۱ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۰۴
غیبت غیر قانونی دو عضو هیات مدیره فرودگاه امام خمینی
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری عنوان کرد

غیبت غیر قانونی دو عضو هیات مدیره فرودگاه امام خمینی

محمدی بخش، رئیس سازمان هواپیمایی کشوری گفت: در خصوص غیبت غیر قانونی دو نفر از اعضای هیات مدیره فرودگاه امام خمینی اقدامات لازم صورت گرفته است.

به گزارش بازار، محمد محمدی بخش در پاسخ به این سوال که آیا مطلع هستید دو نفر از اعضای هیات مدیره فرودگاه امام یا درایران نیستند و یا در ارگان دیگر مشغول به فعالیت هستند و این امر خلاف قانون است بیان کرد: مکاتبه‌ای با فرودگاه امام خمینی و دستگاه‌های ذیربط صورت گرفته تا در اولین فرصت، نسبت به اصلاح آن اقدام شود.

بنابر اعلام منابع آگاه آقای (ع. م) از اعضای هیئت مدیره فرودگاه امام خمینی از چند ماه قبل در کانادا زندگی می‌کند و آقای (م. ث) یکی دیگر از اعضای هیئت مدیره این فرودگاه نیز در یک دستگاه دولتی دیگر، مشغول به فعالیت است.

معاون وزیر راه و شهرسازی همچنین در خصوص برقراری پروازهای ایران و عربستان برای سفرهای حج تمتع و عمره مفرده نیز گفت: موافقتنامه همکاری هوایی ایران و عربستان سال‌ها قبل به امضا رسیده بود که با توجه به اینکه مدت زمان زیادی از آن گذشته بود، ضرورت داشت این موافقتنامه به روز رسانی شود.

وی افزود: با هماهنگی وزارت امور خارجه، جلسات مفصلی با مقامات عربستان سعودی برای حج تمتع و حج عمره و همچنین برقراری پروازهای برنامه‌ای داشتیم.

محمدی بخش تصریح کرد: طرفین متقاضی و پیگیر افزایش پروازهای دو جانبه و تبادل فرکانس‌های پروازی بودند که توافق‌های لازم حاصل و قرار شد در اولین فرصت، تیم‌های فنی دو کشور موافقتنامه را به روز کنند، اما تا آن زمان، پروازهای مورد درخواست ایران در آینده نزدیک انجام خواهد شد.

محمدی بخش ادامه داد: درخواست ایران این است که در اولین فرصت پروازهای عمره برقرار شود که بخشی از مقدمات آن با سفر مسئولان شرکت‌های هواپیمایی و عقد قراردادهایی با شرکت‌های پشتیبانی کننده خدمات فرودگاهی عربستان انجام شد و قرار است نامه رسمی ارسال شود تا شرکت‌های منتخب که اجازه پرواز بین دو کشور دارند، عملیات اعزام حج عمره را انجام دهند.

کد خبر: ۲۶۱٬۲۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha