۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۹
۲۲ پروژه اقتصای بزرگ نیمه کاره در مازندران تکمیل می شود
معاون استاندار مازندران:

۲۲ پروژه اقتصای بزرگ نیمه کاره در مازندران تکمیل می شود

ساری - معاون هماهنگی امور اقتصادی مازندران گفت: امسال ۲۲ پروژه اقتصادی و صنعتی بزرگ نیمه کاره در استان با سرمایه گذاری بیش از ۳۰ هزار میلیارد ریال تکمیل و بهره برداری می شود.

به گزارش خبرنگار بازار، حسن خیریان پور پیش ازظهر پنجشنبه در بازدید از شرکت ها و واحدهای تولیدی مستقر در شهرک های صنعتی ساری با بیان اینکه ۲۲ پروژه اقتصادی بزرگ و نیمه کاره سال جاری در استان بهره برداری می شود، اعتبار و سرمایه گذاری صورت گرفته در این واحدها را ۳۰ هزار میلیارد ریال بیان کرد.

وی با اشاره به موانع فراروی واحدهای تولیدی در استان، مسائل بانکی، بیمه ای و مالیاتی را از عمده مشکلات برشمرد و گفت: در سال جاری قرار بر این است که ۱۴۰ واحد تولیدی که در تملک بانک ها قرار دارند را به چرخه تولید بازگردانیم.

وی با اشاره به سال جهش تولیدگفت: رفع موانع تولید و بازگشت واحدهای تولیدی به چرخه فعالیت از مهمترین سیاست های سال جاری در استان است.

سید مصطفی موسوی مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی مازندران نیز باتاکید بر توسعه نواحی صنعتی در استان گفت: در دو سال گذشته پروژه های زیرساختی مناسبی در حوزه های مختلف استان اجرا شده است.

وی گازرسانی، تکمیل روشنایی برق، ایجاد و تکمیل زیرساخت های آسفالت و شبکه فاضلاب را از جمله اقدامات در شهرک ها و نواحی صنعتی استان ذکر کرد.

کد خبر: ۲۶٬۱۲۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha