۲۰ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۰۶
گلستانی‌ها ۴۶۰۰ میلیارد تومان در بانک قرض الحسنه مهر سپرده دارند
مدیر شعب بانک مهر ایران در گلستان:

گلستانی‌ها ۴۶۰۰ میلیارد تومان در بانک قرض الحسنه مهر سپرده دارند

گرگان- مدیرشعب بانک قرض‌الحسنه مهر ایران در گلستان گفت: مشتریان حقیقی و حقوقی این بانک در گلستان چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان سپرده قرض الحسنه دارند که به طور ماهانه ۲۵۰ میلیارد تومان افزایش می یابد.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن عسکری عصر دوشنبه در نشست هم‌اندیشی با اعضای انجمن انبوه سازان مسکن و ساختمان استان گلستان اظهارکرد: مشتریان حقیقی و حقوقی بانکی قرض‌ الحسنه مهر ایران در حال حاضر مبلغ چهار هزار و ۶۰۰ میلیارد تومان در شعب مختلف این بانک در استان گلستان سپرده قرض الحسنه دارند.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان ادامه داد: به طور متوسط در هر ماه ۲۵۰ میلیارد تومان به حجم سپرده‌های مردم در این بانک افزوده می‌شود و از این حیث در بین بانک‌های دولتی و خصوصی استان گلستان در رتبه ششم قرار داریم.

وی افزود: در حالی که بسیاری از بانک‌های دولتی و خصوصی فرایند اعطای تسهیلات خود را متوقف و یا به حداقل ممکن رسانده‌اند، بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان از ابتدای سال تا پایان مهر ماه دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان وام قرض الحسنه پرداخت کرده است.

عسکری در حوزه مطالبه معوقه مشتریان بانک هم، گفت: اکنون مطالبه معوقه مشتریان نزد این بانک زیر نیم درصد بوده در حالی که وجود ۳.۵ تا پنج درصد مطالبه معوقه مشتریان طبیعی است.

مدیر شعب بانک قرض الحسنه مهر ایران در استان گلستان اضافه کرد: با تحصیل مجوزهای لازم از بانک مرکزی فرایند انتقال واریز حقوق کارکنان دولت از بسیاری از دستگاه‌ها به بانک قرض الحسنه مهر ایران منتقل شده و در تلاش هستیم تا این فرایند در سطح وزارتخانه‌ها عملیاتی شود.

وی بیان کرد: در حال حاضر به ازای هر مشتری حقیقی مبلغ ۳۰۰ میلیون تومان وام و به ازای هر شرکت تا سقف ۷۵۰ میلیون تومان وام با کارمزد چهار پرداخت می‌شود.

عسکری گفت: سال گذشته میزان سود خالص بانک قرض الحسنه مهر ایران چهار هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام شده که در بین بانک‌های دولتی و خصوصی رتبه چهارم کشور را به خود اختصاص داده است و در زمره سودآورترین بانک‌های ایران به حساب می‌آید.

وی ادامه داد: سهولت در دریافت تسهیلات و نرخ ارزان کارمزد سبب شده تا بسیاری از ایرانیان در پی افتتاح سپرده‌های قرض الحسنه در بانک قرض الحسنه مهر ایران باشند.

کد خبر: ۲۶۱٬۱۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha