۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۲
کاهش ۲۹۰  هزار تومانی قیمت سکه/ دلار  در سراشیبی به ۱۹۱۳۰ تومان رسید
سقوط لحظه ای قیمت دلار و سکه در روز پنج شنبه

کاهش ۲۹۰ هزار تومانی قیمت سکه/ دلار در سراشیبی به ۱۹۱۳۰ تومان رسید

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: کاهش قیمت دلار و اونس در بازارهای جهانی روند ارزان شدن قیمت انواع سکه و طلا را کلید زد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد کشتی آرای با اعلام این مطلب اظهار کرد: امروز قیمت اونس در بازارهای جهانی با کاهش شش دلاری به یک هزار و ۷۶۹ دلار رسید. نرخ ارز در بازار آزاد نیز کاهش ۹۷۰ تومانی را تجربه کرد و به ۱۹ هزار و ۱۳۰ تومان رسید.

وی افزود: امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح قدیم هشت میلیون و ۱۳۰ هزار تومان و تمام سکه طرح جدید هشت میلیون و ۳۶۰ هزار تومان است که به ترتیب نسبت به روزگذشته کاهش ۲۷۰ هزار تومانی و  ۲۹۰ هزار تومانی را تجربه کرده اند.

این فعال صنفی ادامه داد: امروز قیمت هر قطعه نیم سکه نسبت به روزقبل ۱۰۰ هزار تومان ارزانتر شد و به چهار میلیون و ۳۰۰ هزار تومان رسید. نرخ هر قطعه ربع سکه نیز با کاهش ۳۰ هزار تومانی نسبت به روزگذشته به دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان رسید.

کشتی آرای تصریح کرد: قیمت سکه گرمی همانند روز گذشته یک میلیون و ۲۵۰ هزار تومان است.

به گفته نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر؛ قیمت هر مثقال طلا نسبت به روز گذشته ۱۴۸ هزار تومان ارزانتر شد و به سه میلیون و ۵۳۲ هزار تومان رسید. هر گرم طلای خام ۱۸ عیار نیز با تجربه کاهش ۳۴ هزار تومانی به ۸۱۵ هزار تومان رسید.

گفتنی است با توجه به نوسانات شدید و روند کاهشی نرخ ارز، قیمت ها مربوط به لحظه انتشار خبر است.  

کد خبر: ۲۶٬۱۱۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha