۱۸ آذر ۱۴۰۲ - ۱۸:۲۴
بررسی اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت
مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت خبر داد

بررسی اطلاعات داوطلبان آزمون استخدامی وزارت بهداشت

­مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت گفت: در یک فرصت ۲۰ روزه، اطلاعات داوطلبان مانند مدارک تحصیلی و شرایط احراز، بررسی می‌شود و پس از آن، سه برابر ظرفیت قطعی، برای مصاحبه، دعوت می‌شوند.

به گزارش بازار، سیف الله مرادی افزود: پس از انجام مصاحبه و با احتساب نمره کتبی آزمون، اسامی واجدین شرایط استخدامی اعلام و سایر مراحل اداری و گزینش برای آن‌ها طی می‌شود. تمام تلاش وزارت بهداشت بر این است که تا قبل از پایان سال، این ۲۵ هزار نفر مشغول به کار شوند.

وی ادامه داد: با مذاکراتی که با سازمان امور اداری و استخدامی کشور داشته ایم، مقرر شد که پس از انجام مرحله اول آزمون، برای دومین مرحله و استخدام ۲۵ هزار نفر دوم از مجموع ۷۵ هزار نفر، با هماهنگی این سازمان، فراخوان داده شود.

مدیرکل منابع انسانی وزارت بهداشت با اشاره به بازنشستگی ۲۵ هزار و ۵۰۰ نفر از نیروهای وزارت بهداشت در سه سال گذشته، یادآور شد: در سه سال گذشته به ازای نیروهای بازنشسته، مجوزی برای استخدام به وزارت بهداشت داده نشده البته جایگزین کردن نیرو بجای آنها، نیازی به بحث و نظرات کارشناسی نیست و اطلاعات این افراد، به راحتی از سوی صندوق بازنشستگی و یا سازمان‌های بیمه گر پایه، به سازمان امور استخدامی، قابل ارائه است.

مرادی با بیان اینکه جایگزین کردن نیرو به ازای بازنشستگان وزارت بهداشت، نیاز فعلی مجموعه نظام سلامت است و با اشاره به توسعه بیش از ۱۶ هزار تخت بیمارستانی و بهره برداری از دو هزار پروژه بهداشتی در طول دو سال گذشته، گفت: توسعه زیرساخت‌ها همزمان نیازمند تامین و استخدام نیروست که با همکاری مجموعه دولت در حال انجام است.

وی تعداد کارکنان شرکتی وزارت بهداشت را ۸۳ هزار نفر عنوان کرد و گفت: منتظریم طرح ساماندهی نیروی انسانی، تعیین تکلیف شود و انتظار داریم تصویب و تایید این طرح، به سرعت انجام و این نیروها مشمول تبدیل وضعیت شوند

کد خبر: ۲۶۰٬۷۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha