اعتراض رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نسبت به نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی طلا

اعتراض رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران نسبت به نحوه برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی طلا

بذرافشان، رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با توجه به برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر، نسبت به نحوه برگزاری و عدم اطلاع رسانی و برگزاری خاموش آن اعتراض کرد.

به گزارش بازار به نقل از اتاق اصناف تهران، نادر بذرافشان رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ضمن بیان اهمیت جایگاه اتاق اصناف و کمیسیون تخصصی طلا، جواهر و نقره کشور گفت: متاسفانه بدون اطلاع اتحادیه‌های بزرگ کشور و اتحادیه طلا و جواهر تهران، ثبت نام داوطبین انتخابات این کمیسیون صورت پذیرفته و تنها ۱۱ نفر از افرادی که به اتاق اصناف ایران نزدیک بوده در این انتخابات ثبت نام نموده اند.

وی با اشاره به ابطال یک دوره انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر در یک ماه گذشته تصریح کرد: این به هیچ وجه قابل قبول نیست که تعداد معدودی از افراد نزدیک به اتاق اصناف ایران با استفاده از ارتباطات داخلی و در بی خبری دیگر اتحادیه های طلا و جواهر کشور، کاندیدای این کمیسیون شوند و این مهندسی انتخابات برازنده نظام مردم سالار کشور و جامعه اصناف و صنف طلا و جواهر نیست.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران ضمن لزوم توجه نهادهای ناظر نسبت به برگزاری این انتخابات افزود: ما و اتحادیه های سراسر کشور خواهان برگزاری انتخاباتی سالم و با حضور همه اتحادیه های کشوری و همکاران خود در حوزه صنعت طلا و جواهر هستیم و در این میان اطلاع رسانی و مشارکت همه فعالان صنفی طلا و جواهر در این انتخابات ضروری و لازم است.

بذرافشان ادامه داد: پس از برگزاری دور قبل این انتخابات که منجر به ابطال آن شد، این اتحادیه و اتحادیه شهرهای بزرگ کشور نامه های اعتراض آمیزی در رابطه با نحوه برگزاری این انتخابات به اتاق اصناف ایران ارسال کردیم، ولی با وجود همه اعتراضاتِ جامعه اصناف و صنف طلا و جواهر کشور، در کمال ناباوری امروز سه شنبه سایت اتاق اصناف ایران با همان ۱۱ داوطلب قبلی زمان برگزاری این انتخابات را چهارشنبه ۱۵ آذرماه اعلام کرد.

وی با اشاره به جایگاه مهم و استراتژیک طلا در اقتصاد کشور و اهمیت صنف و صنعت طلا و جواهر و پتانسیل آن تاکید کرد: انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر حتما باید با ثبت نام از همه داوطلبین و فعالان حوزه طلا و جواهر کشور و با اطلاع رسانی جامع به صورت شفاف صورت پذیرد و برگزاری سریع و بدون اطلاع دیگر اتحادیه های کشور و بصورت بسته با حضور معدود افراد صنفی به هیچ وجه مورد قبول صنف طلا و جواهر در سراسر کشور نیست.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران در خاتمه خواستار ورود سازماها و نهادهای ناظر در این انتخابات و اطلاع رسانی جامع و کامل در سراسر کشور و برگزاری شفاف و روشن انتخابات با حضور همه متقاضیان و داوطلبین صنعت طلا و جواهر کشور در کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور شد.

رئیس اتحادیه صنف سازندگان و فروشندگان طلا و جواهر تهران با توجه به برگزاری انتخابات کمیسیون تخصصی طلا و جواهر کشور در اتاق اصناف ایران، نسبت به نحوه برگزاری و عدم اطلاع رسانی برای داوطبان شرکت در این انتخابات و برگزاری خاموش آن اعتراض کرد.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha