۱۷ آذر ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۴
رییس جمهور وارد استان البرز شد
صبح امروز؛

رییس جمهور وارد استان البرز شد

رییس جمهور در دومین دور سفرهای استانی صبح امروز(جمعه) ۱۷ آذر ماه وارد استان البرز شد و مورد استقبال رسمی مسوولان استان قرار گرفت.

به گزارش بازار، افتتاح چندین طرح و پروژه مهم و دیدار با مردم استان البرز از جمله برنامه های دومین سفر استانی رییس جمهور به البرز است.

بهره برداری از ۵۶ طرح بزرگ عمرانی و صنعتی شامل ۱۳ طرح اقتصادی و ۴۳ طرح عمرانی با اعتبار ۱۹۰ هزار میلیارد ریال، افتتاح بیمارستان ۲۶۰ تختخوابی شهید سلیمانی فردیس، افتتاح قطعه نخست آزاد راه شهید سلیمانی، افتتاح دانشکده پزشکی خیرساز دانشگاه علوم پزشکی البرز، بهره‌برداری از چندین کارخانه بزرگ صنعتی و اقتصادی از جمله برنامه های این سفر رییس جمهور است.

برگزاری جشن احیای ۱۹۴ کارخانه و مجموعه تولیدی راکد و نیمه فعال از جمله کارخانه ایران تراورس که تا ۶ ماه گذشته تنها با ۲۰درصد ظرفیت فعالیت می‌کرد و اکنون با ۱۰۰ درصد ظرفیت فعال است از دیگر بر نامه های سفر یک روزه آیت الله رییسی به البرز است.

وزرای کشور، جهاد کشاورزی، صمت، بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، ارتباطات و فناوری اطلاعات، تعاون، کار و رفاه اجتماعی، ورزش و جوانان، راه و شهرسازی، معاون فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهور، معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت از محیط زیست کشور رییس جمهور را در دومین سفر استانی استان البرز همراهی می کنند.

کد خبر: ۲۶۰٬۴۲۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha