۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۳
 مرغداران و کشتارگاه‌ها در زنجان قیمت ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند
استاندار زنجان:

مرغداران و کشتارگاه‌ها در زنجان قیمت ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند

زنجان- استاندار زنجان گفت: عرضه گوشت مرغ باید بر اساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد و مرغداران و کشتار گاه‌ها در قیمت مرغ دقت کرده و قیمت ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند.

به گزارش خبرنگار بازار، فتح الله حقیقی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان در محل شرکت تعاونی کشتار گاه صنعتی طیور زنجان، برمدیریت درست و صرفه جویی آب و برق در استان توسط شهروندان تاکید کرد و گفت: شهروندان الگوی مصرف را مد نظر قرار دهند. 

وی اظهار کرد: عرضه گوشت مرغ باید بر اساس نرخ ستاد تنظیم بازار باشد و مرغداران و کشتار گاه‌ها در قیمت مرغ دقت کرده و قیمت ستاد تنظیم بازار را رعایت کنند و  قیمت مرغ از فردا پنجم تیرماه ابلاغ می شود و همه ملزم به رعایت آن هستند. 

استاندار زنجان،به کشتار گاه کشت و صنعت پایدار اشاره کردو گفت: ما به این مجموعه نگاه ویژه داریم چرا که یک مجموعه مدرن بوده و در سطح کشور نظیری ندارد و اگر این مجموعه به بهره برداری برسد ۳۰ درصد نیاز گوشت کشور را تامین می کند. 

حقیقی با بیان اینکه این مجموعه  ۶۲ هزار راس دام سبک، ۳۰ هزار راس بره دارد که اگر فاز اول این کشتار گاه به بهره برداری برسد کمبود گوشت کشور رفع می شود، ابراز داشت: امروز به دلیل شرایطی که در اثر شیوع کرونا درکشور و در استان داریم تولید کنندگان و عرضه کنندگان همکاری کنند. 

وی افزود: ایجاد انحصار در تولید و عرضه در حوزه صنعت و کشاورزی مردود است و هر کسی در استان بخواهد دنبال ایجاد انحصار باشد، روش و رفتارش مردود است و با آن برخورد می شود. 

استاندار زنجان ، با بیان اینکه شناسایی و مشخص کردن مصداق‌های انحصار در تولید و عرضه محصولات در استان مورد تاکید است، افزود: شاکله اقتصاد بر رقابت استوار است و این رقابت در تولید و عرضه محصولات یک موضوع جهانی می باشد. 

حقیقی از سفر مدیران عامل بانک‌های کشور به استان در روزهای آینده خبر دادو گفت: مدیران و تولیدکنندگان از این فرصت برای ارائه طرح‌ها جهت جذب تسهیلات استفاده بکنند. 

کد خبر: ۲۶٬۰۱۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha