۱۵ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۰۶
باند دوم محور «آستانه به سه راهی گلوگاه دامغان» ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد
معاون عمرانی استاندار سمنان در گفتگو با بازار:

باند دوم محور «آستانه به سه راهی گلوگاه دامغان» ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد

دامغان - حمیدی معاون استاندار سمنان گفت: پروژه بند دوم محور آستانه به سه راهی گلوگاه در شهرستان دامغان بنا به اعلام پیمانکاران، ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

محمد حمیدی در گفت و گو با خبرنگار بازار با بیان اینکه پروژه بند دوم محور آستانه به سه راهی گلوگاه در شهرستان دامغان بنا به اعلام پیمانکاران، ۴۵درصد پیشرفت فیزیکی دارد، تاکید کرد: امیدواریم این پروژه به زودی آماده بهره برداری شود.

وی با بیان اینکه این مسیر از آستانه آغاز و ۲۸ کیلومتر طول دارد، تاکید کرد: این مسیر به سه راهی گلوگاه ختم و سپس به دامغان می رسد.

معاون عمرانی استانداری سمنان با بیان اینکه سه کیلومتر از این ۲۸ کیلومتر تکمیل و مورد بهره برداری و افتتاح قرار گرفته است، گفت: طبق اعلام پیمانکار ۱۰ کیلومتر دیگر از این مسیر نیز طی ماه های آتی به بهره برداری خواهد رسید.

حمیدی با بیان اینکه برای احداث باند دوم این محور ۹۰۰ میلیارد ریال اعتبار اختصاص یافته است، گفت: این طرح می تواند در تکمیل کریدور شمال به جنوب از محور دامغان به سمت جندق تاثیر بسزایی داشته باشد همچنین تسهیل در آمد و شد بین استان های مازندران و سمنان از دیگر مزیت های این طرح است.

به گزارش بازار، مسئولان استان سمنان به دنبال اتصال کریدور امیر آباد مازندران به بندرعباس از طریق مسیر ساری، دامغان، جندق و معلمان و سپس جنوب کشور هستند که می تواند تحول اقتصادی خوبی را برای استان سمنان دنبال کند.

کریدور ریلی اینچه برون شاهرود و سپس طبس و بندر عباس در شهرستان شاهرود و کریدور فیروزکوه به سمنان و سپس مازندران از دیگر طرح های مشابه است که می تواند تاثیرات بسزایی در اقتصاد استان بگذارد.

کد خبر: ۲۶۰٬۰۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha