۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۴:۱۴
حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

حضور ایران خودرو در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا

دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با حضور وزیر صمت، وزیر اقتصاد اوراسیا و شماری از مقامات تجاری و اقتصادی از کشورهای روسیه، بلاروس، قزاقستان، قرقیزستان، ازبکستان و عمان آغاز به کار کرد.

به گزارش بازار به نقل از ایران خودرو، گروه صنعتی ایران خودرو با هدف نمایش توانمندی‌های خود در زمینه تولید و توسعه محصول و همچنین افزایش همکاری‌های بین المللی، در دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا حضور یافته است.

خودروساز بزرگ کشور محصولاتی نظیر کراس اوور ری‌را برقی، تارا V۴ بنزینی و موتور توربو شارژ EF۷ را در غرفه خود واقع در سالن خلیج فارس محل دایمی نمایشگاه‌ بین المللی تهران در معرض بازدید عموم قرار داده است.

همچنین توانمندی این گروه صنعتی در حوزه لجستیک شامل حمل ریلی، هوایی، دریایی و جاده‌ای و حمل ترکیبی در حوزه داخلی و بین‌المللی به بازدیدکنندگان معرفی می‌شود.
شرکت تام نیز به عنوان بازوی فنی، مهندسی و پیمانکاری ایران‌خودرو، به منظور معرفی خدمات قابل ارایه فنی و مهندسی در بازارهای صادراتی حوزه صنعت خودرو و سایر صنایع در بخش‌های فولادسازی، حمل و نقل ریلی، نیروگاهی و اتوماسیون‌های صنعتی در این نمایشگاه حضور یافته است.

در این نمایشگاه اختصاصی که با تمرکز بر حوزه های مختلف تشکیل شده است، شرکت های ایرانی و خارجی در حوزه های مختلف صنعتی، معدنی، کشاورزی، انرژی (نفت و گاز و پتروشیمی) و خودروسازی و قطعات حضور یافته اند. هم چنین در حاشیه این نمایشگاه، همایش های تخصصی در زمینه موضوعات تجاری و زیرساختی از جمله حمل و نقل، مسائل پولی و بانکی، گمرکی برگزار می‌شود و موافقت نامه های تجاری، همکاری های علمی، گردشگری و دانش بنیان به امضا می رسد.

گفتنی است، دومین نمایشگاه اختصاصی اوراسیا با هدف توسعه روابط اقتصادی، عملیاتی شدن تجارت ایران با پنج کشور عضو اتحادیه اقتصادی اوراسیا و آشنا شدن تجار و تولید کنندگان کشورهای روسیه، بلاروس، ارمنستان، قزاقستان و قرقیزستان با تجار و تولیدکنندگان ایرانی، با حضور مقامات کشورهای عضو اتحادیه اوراسیا و برخی کشورهای عضو شانگهای و شورای همکاری خلیج فارس از ۱۳ تا ۱۶ آذرماه در محل دایمی نمایشگاه بین المللی تهران برپا خواهد بود.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۷۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha