۱۳ آذر ۱۴۰۲ - ۱۳:۳۰
سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه آب شیرین کن استان بوشهر
در گفت وگو با بازار مطرح شد:

سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه آب شیرین کن استان بوشهر

بوشهر- عالی مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر از سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه آب شیرین کن استان بوشهر خبر داد.

ابوالحسن عالی در حاشیه بازدید خبرنگاران از طرح های آب شیرین کن بوشهر در گفت و گو با خبرنگار بازار اظهار داشت: با توجه به وابستگی آب استان بوشهر به استان های همجوار، اجرای طرح های آب شیرین کن الزامی است و در چند سال اخیر شاهد اجرای این پروژه ها هستیم.

وی افزود: با پیگیری استاندار و مدیران استان، اکنون ۱۰۵ هزار متر مکعب آب از طریق شیرین سازی آب دریا وارد مدار شده و تا تکمیل ظرفیت باید تداوم یابد.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر خاطر نشان کرد: تا سال آینده ۲۴۰ هزار متر مکعب آب از طریق آب شیرین کن وارد مدار می شود که پاسخگوی بخش زیادی از آب مورد نیاز استان است.

عالی از سرمایه گذاری ۵ هزار میلیارد تومانی در حوزه آب شیرین کن استان بوشهر خبر داد و تصریح کرد: از تمام توان و ظرفیت موجود برای تکمیل طرح های آب شیرین کن بهره می بریم.

وی یادآور شد: طرح های جهاد آبرسانی با شتاب خوبی در استان اجرا شده و استاندار با جدیت نسبت به سرعت بخشیدن به پروژه ها اهتمام دارند.

مدیر عامل آب و فاضلاب استان بوشهر گفت: اکنون در ۱۰ شهرستان استان بوشهر شاهد اجرای طرح ها و پروژه های آبرسانی هستیم که امیدوارم با تامین اعتبارات مورد نیاز به اهداف از پیش تعیین شده برسیم.

کد خبر: ۲۵۹٬۵۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha