۱۲ آذر ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۲
تکمیل پروژه ساخت پل جدید طارم منجیل به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد
مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان:

تکمیل پروژه ساخت پل جدید طارم منجیل به ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد

زنجان-مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان، به پروژه ساخت «پل جدید طارم منجیل درشهرستان طارم»اشاره کرد و گفت: برای اتمام این پروژه نیز ۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

به گزارش بازار و به نقل از راه و شهرسازی زنجان،اصغر اسماعیلی، به پروژه ساخت«پل جدید طارم منجیل در شهرستان طارم» اشاره کرد و گفت: این پل قدیمی در سال ۱۳۳۷ ساخته شده است.

وی با بیان اینکه عملیات اجرایی شروع ساخت پل جدید سال ۹۹ بوده است،اظهار کرد: تاکنون برای این پروژه بیش از ۱۵ میلیارد تومان اعتبار هزینه شده و بیش از ۸۴ درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،با بیان اینکه با تخصیص اعتبار به این پروژه تا پایان سال به اتمام می رسد،تاکید کرد: برای اتمام این پروژه نیز۱۰ میلیارد تومان اعتبار نیاز است.

اسماعیلی ،به مشخصات فنی این پروژه اشاره کرد و بیان داشت: این پروژه به عرض ۶.۸۰ متر و به طول ۹۰ متر بوده و مجموع وزن این پل ۱۸۰ تن می باشد.

وی با اشاره به اینکه « پل جدید طارم منجیل» در حوزه استحفاظی استان گیلان محدوده سدسفیدرود است،ابراز کرد: با بازگشایی مسیر احداث راه اصلی« کلور – درام» و «بناب - منجیل » نیز مسافران استانهای شمال غرب زنجان،کردستان،کرمانشاه،همدان نیز به این پل منتهی می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان،،گفت: کامیون های سنگین و سبک نسبت به حمل و نقل بار کالا،مسافر ومحصولات کشاورزی به استانهای تهران،البرز،گیلان،مازندران،از این پل تردد می کنند.

کد خبر: ۲۵۹٬۳۷۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha