۴ تیر ۱۳۹۹ - ۱۰:۰۵
 ۷۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است
مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان:

۷۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است

زنجان- ایزدی، مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان با بیان اینکه تاکنون بیش از ۷۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است، گفت: پیش بینی تولید کلزا در استان بیش از یک هزار تن است.

محمد ایزدی در گفتگو با خبرنگار بازار، به تولید محصول کلزا در استان زنجان اشاره کرد و گفت: تاکنون بیش از ۷۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شده است.

وی پیش بینی تولید کلزا در زنجان را بیش از یک هزار تن اعلام کرد و یاد آور شد: خرید کلزا در حصار و ماهنشان بیشتر بوده است.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، به قیمت خرید تضمینی کلزا اشاره کرد و گفت: قیمت خرید این محصول چهار هزار و ۶۶۰ تومان معین شده است.

ایزدی با بیان اینکه دانه گیاه روغنی کلزا حاوی روغن و کنجاله آن هم حاوی بیش از ۴۰ درصد پروتئین است، تاکید کرد: طی سالجاری توسعه و ترویج دانه های روغنی زنجان جزو اولویت های مهم است. 

وی با بیان اینکه خرید تضمینی دانه‌های روغنی از اول خردادماه سال جاری شروع شده است، ابراز داشت:  بیش از هفت مرکز در استان برای خرید کلزا از کشاورزان پیش‌بینی شده و امیدواریم تمام محصولات کلزا را از کشاورزان خریداری کنیم.

مدیرعامل شرکت غله و خدمات بازرگانی زنجان، با بیان اینکه طی سالجاری بیش از یک هزار و ۱۴۰ هکتار از مزارع استان زیر کشت کلزا رفته است، افزود: طی سال گذشته بیش ۷۷۰ تن کلزا از کشاورزان زنجانی خریداری شد.

کد خبر: ۲۵٬۸۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha